MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ ~
Fra : Hans Rørdam

Dato : 04-06-01 00:29

Hallo, hallo er der virkelig ikke nogen der har en gammel og billig MZ.
Helst fra før dengang statsministeren hed noget med Poul ????????

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 04-06-01 00:50

"Hans Rørdam" <hansr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hallo, hallo er der virkelig ikke nogen der har en gammel og billig
MZ.
> Helst fra før dengang statsministeren hed noget med Poul ????????

Hvis du mener en, der er til salg, kan det nok bedre betale sig at
forsøge i dk.marked.privat.motorcykel, som er beregnet til køb og salg.

--
Susanne

Fra : Anders Winther

Dato : 04-06-01 00:55

"Hans Rørdam" <hansr@mail.dk> wrote in message
> Hallo, hallo er der virkelig ikke nogen der har en gammel og billig MZ.
> Helst fra før dengang statsministeren hed noget med Poul ????????

Det er der sikkert nogen der har.. Det er bare ikke sikkert at de vil af med
den..
Hvad med at spørge der hvor der handles?
Evt. www.mc-basen.dk eller i en relevant NG:

Mvh.
Anders Winther
XJ600S

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-06-01 11:22

> [...]
med
> den..
> Hvad med at spørge der hvor der handles?

Museerne vil nok heller ikke af med deres.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : stones

Dato : 04-06-01 12:04

Det generelle problem for den gode Hans Rørdam, er nok at han tror han kan
få den smidt i nakken for at hente den.
Jeg har et gammelt lig stående i garagen, som han bød 500 for, og til den
pris spiser den sgu ikke brød i Garagen.
Så hellere gemme den til noget sjovere. (ok 4000 var nok for højt, men man
starter jo et sted)
Ting koster altså noget her i livet, nogen gange mere, andre gange mindre.
Såen er det.

Men eftersom han råber som han gør ud i æteren, må jeg hellere sætte prisen
op til 4500kr :)

Stones, der ikke sælger til hvemsomhelst

Fra : DieselPower

Dato : 04-06-01 10:06

--
"Hans Rørdam" <hansr@mail.dk> wrote in message
> Hallo, hallo er der virkelig ikke nogen der har en gammel og billig MZ.
> Helst fra før dengang statsministeren hed noget med Poul ????????

Har en fra før han hed Poul... men den er ikke Billig, og nej... jeg vil
slet ikke sælge en som ikke kan poste i de rigtige grupper :)

Moller
MZ ETZ 251 CDi 90/87
Suzuki GT-380L 75