GSF650K5 vs. GSX600FK5 ...
Fra : Morten

Dato : 21-06-05 17:53

Hej ...

Jeg gik med en plan om at investere i en Suzuki GSF650K5 med halvkåbe, da
det er en MC, der passer til min pengepung og samtidig er en god, letkørt MC
med rigeligt med kræfter (ifølge alle de anmeldelser, jeg har kunnet
finde)... jeg har så lige set en Suzuki GSX600FK5, der koster ca. 5.000,-
mere og den vinder helt klart over GSF650'eren i udseende med sin fuldkåbe,
men jeg kan ikke finde nogen anmeldelser eller holdninger til den MC nogen
steder ... ?

Er der nogen, der har erfaringer med en GSX600K5 .... ? Eller evt. nogen,
der kan råde mig i valget mellem de 2 ... ?

Hilsen
Morten

Fra : Ronni Jensen

Dato : 21-06-05 18:23

> Er der nogen, der har erfaringer med en GSX600K5 .... ? Eller evt.
> nogen, der kan råde mig i valget mellem de 2 ... ?

Er det ikke GSX-R der er K5? Og hvilken prisklasse er vi i?

Hvis du evt er interesseret i en GSX600-F 11/'95, så smid mig en mail (husk
at fjerne "_udendette"

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-06-05 18:36

Ronni Jensen <jackass@fail_udendette.dk> writes:

> Er det ikke GSX-R der er K5? Og hvilken prisklasse er vi i?

K5 dækker bare over at det er en 2005 model, så der findes sikkert
både en GSX600FK5 og en GSX600RK5 (eller noget i den retning).

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Ronni Jensen

Dato : 21-06-05 18:57

> K5 dækker bare over at det er en 2005 model, så der findes sikkert
> både en GSX600FK5 og en GSX600RK5 (eller noget i den retning).

Jeg bukker mig hårdt i støvet og undskylder på det groveste

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-06-05 19:30

"Morten" <x@x.x> writes:

> Er der nogen, der har erfaringer med en GSX600K5 .... ? Eller evt. nogen,
> der kan råde mig i valget mellem de 2 ... ?

Jeg har ingen erfaringer med GSX-F'eren fra 2005. Jeg har engang
prøvet en '98'er som har mange ligheder med den, og den var skam fin
at køre på.

GSF og GSX-F har næsten identisk motor. Nu ved jeg godt at Banditten
har fået 50 ccm større volumen i år, hvilket skulle give den mere
bundtræk. Det gør det sikkert også en lille smule, men ellers yder de
vist også ret identisk.

Komponenterne på begge motorcykler er ca. af samme kvalitet, hvilket
den næsten identiske pris også afspejler. Hvis du synes at GSX-F'eren
vinder stort på sit design og sin fuldkåbe, så synes jeg bare du skal
købe sådan en. Har du mulighed for det, så vil det selvfølgelig være
en fordel, hvis du kan prøvekøre begge motorcykler før du handler.

Personligt er jeg ikke så vild med designet på GSX-F'eren, men det er
en helt subjektiv holdning, som du naturligvis ikke skal bryde dig om.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Morten

Dato : 22-06-05 15:26

Hej Jacob ...

Mange tak for din tilbagemelding og forklaring ...

Hilsen
Morten