Svejsning af Aluminium
Fra : Helge Knudsen

Dato : 20-06-05 09:07

Hej,
Jeg har et forkædedæksel til en gammel BSA A10 hvor der er en revne
omkring et af opspændingshullerne på det inderste dæksel.
Er der nogen af jer der kender en der kan svejse dette i omegnen af
København eller NordSjælland?

Fra : Erik Dalby Christens~

Dato : 20-06-05 19:48

On Mon, 20 Jun 2005 08:06:59 +0000 (UTC), hknudsen@tiscali.dk (Helge
Knudsen) wrote:

> [...]
>omkring et af opspændingshullerne på det inderste dæksel.
>Er der nogen af jer der kender en der kan svejse dette i omegnen af

Jeg fik TIG svejst et alu-Clip on styr for et halvt års tid siden hos
plr-tuning i Søborg (Var revnet/flækket) Var selv ret meget i tvivl
om det kunne lade sig gøre - Men det blev perfekt.
Tror jeg fandt dem via nettet ved at søge lidt rundt. Men gemte linket
- Herunder.

Flinke folk - Gav nogle kontanter til kaffekassen for det. Men
check linket og ring eller send dem en mail og hør om de kan
klare jobbet - Der skal jo helst være en rimelig godstykkelse for at
det duer - Så mål evt lidt og bekriv det lidt nærmere for dem.

Linket er
http://www.plrtuning.dk/

--
Ha' det - Erik DC (Email - HUSK fjern xyz'erne)

Fra : Lars Juul Pedersen

Dato : 20-06-05 20:04

Her er indlæget.

Lars...