BMWK1200RS til salg
Fra : kursusplanen.dk

Dato : 20-06-05 00:18

BMW K1200RS, 1200 ccm, første gang indreg.1998, km 36.921, gul med
terninger -speciel design, m.afgift, 130 HK * kæresten var BMW mekaniker
(så passet Xtra godt) * Meget velholdt * Alarm * Originale tasker *
Varme håndtag * Udtræk til strøm * ABS bremser * FED at køre på *
Rækkemotor* 2 ejere - første købte den for at køre på ferie til
Italien!!! Så den er kørt til på et langt stræk. Jeg købte den grundet
den er suveræn nem at køre og håndtere. Faktisk nemmere end de tidligere
500 cc jeg havde haft. Pris for en 2005 model=ca. 275000. Så nyd
sommeren på en MC, som vækker opsigt! Højeste bud over 149000 ! ... Anja
anja@kursusplanen.dk /20428553. Billede kan mailes

http://www.kandu.dk/

Fra : Studen

Dato : 20-06-05 01:00

"kursusplanen.dk" <kursusplanen.dk.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> 500 cc jeg havde haft. Pris for en 2005 model=ca. 275000. Så nyd
> sommeren på en MC, som vækker opsigt! Højeste bud over 149000 ! ... Anja

Hej Anja

Det lyder jo som en lækker maskine. Du skulle ta' at prøve
dk.marked.privat.motorcykel istedet. Du får nemlig ingen klapsalver for at
poste den her :)

Mvh
Studen