S: Yamaha XJ600
Fra : Sune

Dato : 16-06-05 23:09

Pris : kr. 22.000,-

Årgang 1989

Km : 66.000

Står i Solrød Strand nord for Køge. Mobil : 30 82 55 76

Se billeder http://www.hodal.dk/salg/yamaha.htm

vh Sune

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-06-05 23:11

> Pris : kr. 22.000,-

Prøv news:dk.marked.privat.motorcykel i stedet..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Tyven!

Dato : 16-06-05 23:18

> Står i Solrød Strand nord for Køge. Mobil : 30 82 55 76
---
Henter den i nat!

Hilsen Tyven.

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 06:53

> Henter den i nat!
>
> Hilsen Tyven.

Hehe nu ikke noget med at gøre manden nervøs Oliver

Slet ikke når det er min gamle cykel..

Mvh
Morten

Fra : Martin Leong

Dato : 17-06-05 09:45

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> wrote in message
> Slet ikke når det er min gamle cykel..

Så er det først man skal blive nervøs?

Martin Leong
Yamaha TT350
Aprilia RS250

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 13:40

> Så er det først man skal blive nervøs?

hehe ) nej den er sq rigtigt flot den xj'er savner den lidt..

Mvh
Morten

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-06-05 14:44

> hehe ) nej den er sq rigtigt flot den xj'er savner den lidt..

Ok, så du blev ikke færdig med den?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Sune

Dato : 17-06-05 20:05

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse

> hehe ) nej den er sq rigtigt flot den xj'er savner den lidt..

Den kører faktisk også ganske godt, i betragtning af dens alder og
kilometer.
Men den skal ud nu, for jeg har ikke plads til flere. (købte en anden igår

Sune

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-06-05 23:16

Sune wrote:
> [...]
>
> Årgang 1989
>
> Km : 66.000
>
> Står i Solrød Strand nord for Køge. Mobil : 30 82 55 76

dk.marked.privat.motorcykel vil være den rette gruppe for dette indlæg
Dette er ikke en handels gruppe, men et debatforum.

Venligst
--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Sune

Dato : 17-06-05 20:02

Du godeste en amatør - sende salgsannoncer her.

Seriøst, jeg må være faldet i søvn. Jeg fik besøg af en i dag der ville se
på den, og jeg kunne ikke engang huske at jeg havde sat annoncen i

Men OK vi prøver i marked - (hvis jeg kan holde mig vågen så længe

vh Sune

Fra : Armand

Dato : 18-06-05 10:49

Sune wrote:

> Seriøst, jeg må være faldet i søvn. Jeg fik besøg af en i dag der ville se
> på den, og jeg kunne ikke engang huske at jeg havde sat annoncen i
>
> Du godeste en amatør - sende salgsannoncer her.

Det gør det sq ikke bedre at han tillige bekræfter at der kan være bid
ved en sådan fejlannoncering :-|

--
Armand.

Fra : Sune

Dato : 19-06-05 14:30

> Det gør det sq ikke bedre at han tillige bekræfter at der kan være bid ved
> en sådan fejlannoncering :-|

Armand dit sure løg, jeg har altid respekteret fundatsen i denne gruppe i
de 7 år jeg har har været her - det ved du da. Beskyld mig ikke for at gøre
det med vilje.

vh Sune