MC-Hjørnet - demonstration ændret.
Fra : Jens Frandsen

Dato : 16-06-05 17:04

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-05 19:58

> Blot til orientering for dem der ikke ved det:
>
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=5526

Den burde gennemføres, buuuhh huu hvor er det dog synd for lille per.. NOT..

Har ingen sympati for den mand med alle de historier man har hørt..

/Juel

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-06-05 20:20

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> writes:

> Den burde gennemføres, buuuhh huu hvor er det dog synd for lille per.. NOT..
>
> Har ingen sympati for den mand med alle de historier man har hørt..

Du har da for såvidt ret, men personligt vil jeg ikke deltage i en
sådan demonstration, udfra holdningen at jeg ikke ønsker at blive
draget til indtægt for udenoms-demokratiske metoder.

Og nej, de to ting har ikke direkte noget med hinanden at gøre (altså
demo og brevtrusler), men i tredjemands øjne bliver man slået sammen.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-06-05 20:38

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> writes:

> Du har da for såvidt ret, men personligt vil jeg ikke deltage i en
> sådan demonstration, udfra holdningen at jeg ikke ønsker at blive
> draget til indtægt for udenoms-demokratiske metoder.

der er nu ikke noget udenoms-demokratisk i en fredelig
demonstration. Men som tingene har udviklet sig var det nok tvivlsomt
hvor fredelig den ville blive.

--
Peter B. Juul, o.-.o "How do I love thee? Let me count the ways:
The RockBear. ((^)) one one-thousand,

Fra : Lazy

Dato : 16-06-05 20:21

Bare han ikke får medicin der er stærkere end den han selv deler ud af, så
er det vel fair nok.

Fra : Jesper

Dato : 16-06-05 21:07

Juel wrote:

> Den burde gennemføres, buuuhh huu hvor er det dog synd for lille per.. NOT..

Synd for Per.... Det er der nok nogen der vil mene. Men det er sgu' synd
at hans famile og ansatte også har modtaget trusler!!!!

> Har ingen sympati for den mand med alle de historier man har hørt..

Ja har hørt!!! Nu kan du høre endnu en historie om MC-hjørnet.
Var med en kammerat ude at snuse lidt ved Aagesen, da hans koblinskabel
springer, heldigvis som vi er ved at parkere. Aagesen har ikke et liggende
og heller ikke DME-motor. Jeg kører til MC-hjørnet med det gamle kabel, og
spørger efter et nyt. De har ikke er liggende til en GSX1100ex men
ekspedienten har taget et par stykker med op, og sammen finder vi et der
passer til det gamle. Det er da god service.
En anden gang. Min kone og jeg var på jagt efter nogle gode støvler. Havde
kigget i mange forretninger inden vi kom til MC-hjørnet. Her var det Per
ham selv der stod i butikken. Og han var da mere end villig til at hjælpe
os med at finde de rigtige støvler. Og kom med ordentlig vejledning.

Jeg mener det er vigtigt at skabe sine egne erfaringer. Og i tilfældet med
MC-hjørnet skal man se sagen fra 2 sider.
Iflg. Harms blev kunden kontaktet ang. de ekstra ting der skulle laves på
scooteren, og kunden sagde god for det. Da han så kommer for at hente
dyret vil han kun betale den først aftalte pris. Og Per havde også tilbudt
afdragsordning. Men alligevel trækker det ud i 5-6 måneder.
Hvis vi antager det er den rigtige historie, så ville mit pis også koge
over når den pågældende kunde trådte ind i butikken for 117. gang...

BTW: er bastarden blevet færdig?

/
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 19:00

> Jeg mener det er vigtigt at skabe sine egne erfaringer. Og i tilfældet med
> MC-hjørnet skal man se sagen fra 2 sider.

Ja enig, men det kan jo ikke være helt uden grund med de historier man
hører..

> BTW: er bastarden blevet færdig?

Mangler 3 ting men den køre da

1. at få den rustfrie potte på.
2. At få forlænget nogle kåbe stænger så den ikke køre og blænder bilisterne
hehe..
3. At få justeret karburatorer ind..

Mvh
Morten

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 16-06-05 21:43

> Blot til orientering for dem der ikke ved det:
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=5526
----
Makes sence to me..

Meeen..
Syntes nu at Per godt kunne give kvaje bajer og 20% i næste uge.. -Sådan
helt seriøst..
-Måske det er en chance for ham at krybe til korset og ikke det hele..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600