Att.: Tony ang. Meet ´n Greet
Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-06-05 16:52

Hej Tony,

regner med at kigge forbi fredag (kan ikke de andre dage), men skal ikke
være med til spisning, hvis det er ok.

Men har du flere dfm t-shirts, de to jeg har er sgu noget tyndslidte
efterhånden

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-06-05 18:10

> Hej Tony,

Jeg mener også at han har en email adresse.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-06-05 20:09

Martin Sørensen wrote:

> Jeg mener også at han har en email adresse.
>
> signing off.. Martin Sørensen

men hvilken ??

nok ikke spam@dkfm.dk som han sender med herinde

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-06-05 20:45

Thomas Jensen wrote:

> men hvilken ??
>
> nok ikke spam@dkfm.dk som han sender med herinde

Jo - den virker faktisk fortrinligt

Super at du kommer, Thomas. Det er jo et rimeligt begrænset udvalg af
DFM-folk, der kommer så jeg regner med at de få par stykker der har
betalt i forvejen får pengene retur og så laver vi bare noget fælles
koordinering mht. mad. Ikke fordi jeg ikke gerne vil stå for det
praktiske - men det er nok nemmere hvis folk selv disponerer over sine
midler ifht. gastronomiske præferencer.

Jeg håber der er flere, der har lyst til at dukke op hos de gæstfri MC
Chauffører i morgen eller som har lyst til at køre med os en tur på det
sydfynske om lørdagen. Jeg vil tro at vi kører ved middagstid fra
Fredericia om lørdagen. Send mig en SMS på 29640639 hvis nogen har lyst
til at køre med.

Der er desværre ikke flere DFM t-shirts tilbage så vidt jeg husker. Hvis
jeg når op og kigge i kassen på loftet så skal jeg nok tage dem med

Vi ses!

--
Tony (der regner med at overnatte i telt på plænen - det er jo godt vejr!)
Fazer 1000 o>'o

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-05 23:04

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> Hej Tony,
>
> regner med at kigge forbi fredag (kan ikke de andre dage), men skal ikke
> være med til spisning, hvis det er ok.

Nej det kan desværre ikke lade sig gøre :)
Jeg er der desværre ikke lige til at tage imod jer.
Men jeg har fået vores formand(Kvinde) til at sørge for at der er åbnet til
øllene :)
Hun er der ca kl 19.30.
Et par timer senere hvis i høre noget politi, så er det mig der kommer :)

Michael

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-06-05 06:34

> Nej det kan desværre ikke lade sig gøre :)

SHHHH Michael, skal du ikke passe din teori

--
Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 08:45

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> SHHHH Michael, skal du ikke passe din teori

Hmm nu skal du ikke være fræk :)

Michael

Fra : Armand

Dato : 16-06-05 23:52

Thomas Jensen wrote:
> Hej Tony,
>
> regner med at kigge forbi fredag (kan ikke de andre dage), men skal ikke
> være med til spisning, hvis det er ok.

Hvad er der af update på ankomst-tidspunktet??

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-06-05 23:57

Armand wrote:

> Hvad er der af update på ankomst-tidspunktet??

Jørgen Orla og jeg kører fra Hobro ved 13 tiden, og tager de små snoede
ned til jer - vi er nok i området ved 17 tiden.
(Så må vi jeg se om der kan findes noget flæsk vi kan spise et eller
andet sted

Så når I åbner dørene, så er vi der

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 07:09

J.C.Kløve skrev i meddelelsen
<42b203a6$0$292$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

>Så når I åbner dørene, så er vi der

Nemlig ! Og nu har jeg sat "fie" ud til vask :-/ Meen mon ikke det bliver
en smule bedre op ad dagen..

Orla

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-06-05 11:45

Armand wrote:

> Hvad er der af update på ankomst-tidspunktet??

Københavnerslænget kører først herfra kl. 18 (arbejdet skal jo passes
også) og Torben snakkede om at han gerne ville forbi Refsvindinge
bryggeri på vejen så den bliver nok 20-21 før vi når frem vil jeg tro.
Tænkte at vi kunne spise sammen - men det er nok lidt urealistisk at tro
at vi kan vente til så sent. Jeg har stadig dit mobilnummer tastet ind
så jeg sender dig en update pr. SMS undervejs.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Wheeler

Dato : 17-06-05 14:20

Tony Lorentzen wrote:

"Københavnerslænget kører først herfra kl. 18 (arbejdet skal jo passes
også) og Torben snakkede om at han gerne ville forbi Refsvindinge
bryggeri på vejen så den bliver nok 20-21 før vi når frem"

2 timer til Fredericia incl. tid til indkøb - husk den skal holdes under
40% =:o

Vi ses
Bernhard Wheeler
VFR 750F

Fra : Jacob Larsen

Dato : 17-06-05 14:36

"Wheeler" <bernhard_wheeler@fuckspam.com> wrote in message
> 2 timer til Fredericia incl. tid til indkøb - husk den
> skal holdes under 40% =:o

Hvorfor 40%?

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Wheeler

Dato : 17-06-05 14:50

Jacob Larsen wrote:

> Hvorfor 40%?

En smutter - 60%

Bernhard Wheeler
VFR 750F

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 12:28

> En smutter - 60%

Nej det var rigtigt første gang.
Den er sat ned til 40%
På motorvej er det 160 kmt uanset om det er 110kmt zone eller 130 kmt

Michael

Fra : Jacob Larsen

Dato : 19-06-05 13:46

"m.grewy" <michaelgrewysnabelamc-chaufforerne.dk> wrote in
message
> [...]
> >
> Nej det var rigtigt første gang.
> Den er sat ned til 40%
> På motorvej er det 160 kmt uanset om det er 110kmt zone

Det sidste er rigtigt, men de 40% holder nu ikke, er jeg meget overbevist
om. Det er 40% for biler med trailer. Det nyeste er at 30%+ koster et klip.
Måske er det en af disse der forvirrer?

Fra : Armand

Dato : 17-06-05 17:08

Tony Lorentzen wrote:

> Københavnerslænget kører først herfra kl. 18 ...så den bliver nok 20-21
> før vi når frem vil jeg tro.
> ........... Jeg har stadig dit mobilnummer tastet ind
> så jeg sender dig en update pr. SMS undervejs.

OK!

Og aprospos 61332843(*), så er på'ningsvognen tømt og klar til brug

(*): DFM's vest-fynske/Øst-jydske redningsnummer.

--
Armand.