På en motorcykel køre man fra A til A ....
Fra : anders majland

Dato : 16-06-05 07:51

Vi plejer jo at postulere herinde at man ikke kan fare vild på mc, men kun
tage en mindre eller større omvej. Men tror efterhånden at jeg bliver nødt
til at erkende at jeg godt kan fare vild alligevel. En tur fra D
(Espergærde) til E (Græsted) kom til at tage godt en time - og det var
forsåvidt ok, bortset fra at det var ved at blive mørkt og dermed endnu
sværere at orientere sig - men jeg var 2 gang nødt til at foretage en
U-vending for at komme videre mod E

Dvs gårsdagen har så været A til B (arbejde) til C (butik) til D
(aftensmad hos venner) til E (afhente dæk) til A - og jeg har kun en anelse
om hvor jeg ellers har været undervejs eller hvor langt jeg har kørt. Mellem
B og C fik jeg det rigeligt varmt i eftermiddagsmylderet i kbh og jeg var
nok nogle km ude af kurs. Mellem C og E kom jeg den gale vej på motorvejen
og var så lige igennem Lyngby .....

G'nat
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk