Airbrush igen.. :P
Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 15-06-05 23:11

Heya..

Nu har min maler fået lavet en side hvor man kan se hvad han duer til..

-Den kan helt klart anbefales!
>www.franzen-art.com<

Under projecter ligger blandt andet min cykel, som gerne skulle være
færdigmalet til om små 14 dage..
Der er ikke mange billeder endnu, men de kommer nok i løbet af et par dage!

Der er også mulighed for at få malet hos ham.. -=>Nårmincykelerfærdig!<=-

Han er okay billig, og herre god..
-Tror vi snakkede maling af hjælm for ca 1500kr som jeg da syntes er helt
okay..
(Alt efter self..)

Tjek det ud.. :))

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 15-06-05 23:19

--
Prøver lige igen hvor det virker..
www.franzen-art.com

Fra : ABSV650

Dato : 16-06-05 06:52

Hej Oliver!!!

Det ser jo skide godt ud det hele!!!

Lige et spørgsmål ang. dine fælge - hvordan har du fået dem til at se sådan
ud??? Du har et billed "Fælgene (poleret / ikke poleret)" - er det som et
før og efter billed ???

MVH

Anders
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=267

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 16-06-05 21:33

> Det ser jo skide godt ud det hele!!!

Takker.. :))

> Lige et spørgsmål ang. dine fælge - hvordan har du fået dem til at se
sådan
> ud??? Du har et billed "Fælgene (poleret / ikke poleret)" - er det som et
> før og efter billed ???

Jebber.. Det sorte fælg (bag) har originalfarven sort.. Det andet er fælget
til forhjulet..
Det man ikke kan se på billedet er at det er helt mat endnu og fuld af små
ridser, men det er også kun endnu..

Jeg har gjort det ved først at tage en stålbørste til boremaskinen og slebet
alt malingen af med den. (Ca 1 times arbejde)
Derefter noget groft smartellerred.. ( Ja du ved nok hvad jeg mener.. )
Så alle ridserne fra stålbørsten er fjernet.. (2 timer ++)
Herefter en "pudse svamp". (en blød svamp med 2 grovheder som overflade) Så
har jeg pudset med den grove side til alle ridserne fra smakeladellerredet
var væk. (2 timer ++)
Derefter med den fine side til ridserne fra den grove side er væk.. (3 timer
++)Gaaab... -Sæt en uge af pr fælg medmindre du kan gøre det fuldtid!
Herefter tager du i byggemarkedet og køver noget højlanspolerings grej. ( ca
5 min.. )
(koster ca. 350kr) Det består af noget groft og noget fint slibe middel
(ligner sæbe) og så to poler skiver..
-Så er det bare at gå igang.. (500 timer eller noget i den stil!)
Jeg er næsten færdig med bagsvingeren og den kommer der billeder af
imorgen.. Den var noget nemmere. Det tog ikke mere end små 6 timers arb..