Betinget frakendelse
Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 11:39

Nå men nu var det min tur til at få en betinget frakendelse af kørekortet :(
Det var ellers kun 173 kmt på motorvej, men det var åbenbart nok :)

Michael

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-06-05 11:57

> Nå men nu var det min tur til at få en betinget frakendelse af kørekortet
> :(
> Det var ellers kun 173 kmt på motorvej, men det var åbenbart nok :)

Tja, det koster bønder at spille skak, men velkommen i klippeklubben

God fornøjelse med teorien, den var "sjov".

Kan fortælle jeg selv har haft betinget frakendelse, og på en måde er jeg
glad for det, da jeg nu kører med lidt mere omtanke på hastigheden end
før..., eller er jeg bare blevet ældre er snart 5 år siden så....
--
Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04

Fra : Rene Joergensen

Dato : 15-06-05 12:30

m.grewy <michaelgrewysnabelamc-chaufforerne.dk> wrote:

> Nå men nu var det min tur til at få en betinget frakendelse af kørekortet :(
> Det var ellers kun 173 kmt på motorvej, men det var åbenbart nok :)

Ja, 160km/t har været grænsen i over et år.

--
-René

Fra : J.C.Kløve

Dato : 15-06-05 13:18

m.grewy wrote:

> Nå men nu var det min tur til at få en betinget frakendelse af kørekortet :(
> Det var ellers kun 173 kmt på motorvej, men det var åbenbart nok :)

> Michael
Hej Michael

Skal vi tage de 3 køre-kort-kursus CD'er med ned til dig på fredag?
Så du kan øve dig lidt inden den orienterendekøraprøve

Dun@nt

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 22:07

"J.C.Kløve" <Dunant@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej Michael
>
> Skal vi tage de 3 køre-kort-kursus CD'er med ned til dig på fredag?
> Så du kan øve dig lidt inden den orienterendekøraprøve

Ja det var nok en god ide.
Så kan jeg øve mig imens i drkker lidt øl :)

Michael

Fra : kc

Dato : 15-06-05 19:21

> Nå men nu var det min tur til at få en betinget frakendelse af kørekortet
> :(
> Det var ellers kun 173 kmt på motorvej, men det var åbenbart nok :)
>
> Michael

Gør som jeg, køb mc der ikke lider af den skavank at kunne køre så stærkt at
kortet kan ryge ved motorvejskørsel

jeg syntes at hastigheds grænserne på motorvejen er alt for lav særligt om
aftenen og natten hvor der ikke er så meget trafik.

mv kc

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-06-05 21:14

> Gør som jeg, køb mc der ikke lider af den skavank at kunne køre så stærkt
at
> kortet kan ryge ved motorvejskørsel

Eller bedre endnu... en som min der ikke engang kan holde den tilladte max.
hastighed

Stef

Fra : kc

Dato : 15-06-05 21:23

> Eller bedre endnu... en som min der ikke engang kan holde den tilladte
> max.
> hastighed
>
> Stef
-------------------------------

Kan vi få mærket på dyret.

mv kc

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 16-06-05 17:40

> Kan vi få mærket på dyret.

Yamaha XS400, der skal have MEGET medvind for at komme over 120 kmt

Stef

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-06-05 18:20

> Yamaha XS400, der skal have MEGET medvind for at komme over 120 kmt

Nu er din XS400 så også lidt speciel, for min skal have MEGET modvind for at
kunne presses under 120 km/t (sålænge man giver den gas).

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 16-06-05 20:45

'> Nu er din XS400 så også lidt speciel, for min skal have MEGET modvind for
at
> kunne presses under 120 km/t (sålænge man giver den gas).

How how ikke moppe Den var faktisk oppe på 140 idag.

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 22:09

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote in message

> Eller bedre endnu... en som min der ikke engang kan holde den tilladte
max.
> hastighed

Sådan en har jeg jo :)
Jeg har jo fortalt at jeg kørte lidt for stærkt :)
For min kan åbenbart heller ikke holde den fart :)

Michael

Fra : Ninja Rider

Dato : 16-06-05 16:06

Hejsa

Stefan Jacobsen wrote:
> at
> Eller bedre endnu... en som min der ikke engang kan holde den tilladte max.
> hastighed
Det minder mig om da jeg tog kørekort til mc i sin tid, på en GN250,
hvor jeg krøbsammen, for at den kunne køre over 90 på motorvejen, imens
der var en lastbil der kom tættere og tættere på, uden jeg kunne gøre
noget! Skummelt.

Mvh Emil
Med en ninja der kan køre max hastighed, selv i mph... ;)
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 16-06-05 17:43

> [...]
> hvor jeg krøbsammen, for at den kunne køre over 90 på motorvejen, imens
> der var en lastbil der kom tættere og tættere på, uden jeg kunne gøre

Hø hø det har jeg prøvet på motorvejen i tyskland, i en gøjeæske med
reservehjulet monteret, det er sgu ubehageligt når lastbilerne ligger og
dytter af en!

Stef

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-06-05 21:47

"m.grewy" <michaelgrewysnabelamc-chaufforerne.dk> writes:

> Nå men nu var det min tur til at få en betinget frakendelse af
> kørekortet :( Det var ellers kun 173 kmt på motorvej, men det var
> åbenbart nok :)

Uheldigt :-/ Skal du så til at køre pænt, eller satser du på et være
heldig i nogle år?
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 22:11

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> wrote in message

> Uheldigt :-/ Skal du så til at køre pænt, eller satser du på et være
> heldig i nogle år?
> --
Jes lad være med at spørge om sådan noget for så langt har jeg jo ikke tænkt
endnu :)

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-05 05:31

> Nå men nu var det min tur til at få en betinget frakendelse af kørekortet
> :(
> Det var ellers kun 173 kmt på motorvej, men det var åbenbart nok :)
>
> Michael

Surt, når man ikke når at opdage dem i tide, så nu må du kikke ekstra
omkring
dig de næste 3 år.

Med sørglig hilsen PD CBR1100t