Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
langebro
Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-07-05 15:28

Nogen gange er det ligegyldig hva man siger,
man kan bare ikke få det smil frem.
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1565516

Fra : Jens Arnfast

Dato : 13-07-05 15:54

-max- wrote:
> Nogen gange er det ligegyldig hva man siger,
> man kan bare ikke få det smil frem.
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1565516

Cujo er krympet!

Jeg kan godt lide dynamikken :)

--
-jens

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-07-05 03:56

"Jens Arnfast"

> Cujo er krympet!
>
> Jeg kan godt lide dynamikken :)
>
> --
> -jens

Pet Sematary! -max-

Fra : Ole Larsen

Dato : 13-07-05 17:50

-max- skrev:
> Nogen gange er det ligegyldig hva man siger,
> man kan bare ikke få det smil frem.
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1565516

Og smiler man til en hund, betyder det visen tænder på dens sprog, så
"det er ikke nemt", som Onkel Danny sagde (og lavede en sang om)
Godt billede, aktion/komp/farver. Det undrer at 1/250 kan give den
bevæg. uskarphed (hvis det ikke er focus?)Og så endelig en tiltning der
funger.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-07-05 04:01

"Ole Larsen"

> [...]
> Godt billede, aktion/komp/farver. Det undrer at 1/250 kan give den
> bevæg. uskarphed (hvis det ikke er focus?)Og så endelig en tiltning der

Det var sådan lidt action snapped, så fokusen er nok off,
nææh det er slet ikke nemt -max-

Fra : Jacob

Dato : 13-07-05 19:01

> Nogen gange er det ligegyldig hva man siger,
> man kan bare ikke få det smil frem.
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1565516

Hvad lavede du dog der ?
jeg har lidt svært ved et se hvordan sådanne et billede tages. er det
liggende på dunken eller ?
men alternativt ansigts udtryk du har lokket frem i den hund. er det et
heldigt "hofteskud" ?
dit billede er piz skævt. men det er ok for det er hunden også. men ikke
mere end det ikke ødelægger resten af billedet.
faktisk syntes jeg at horisontens og hundens hældning modvirker hinanden på
en suspekt måde.

den hvide plet i asfalten generer mig. det gør den skygge / olieplet nederst
i billedet også. de hører ikke til.
er dit focus punkt hundens snude ? for mig at se er det de teneste udover
asfalten som står skarpt.

men super godt billede. havde alt været knivskarpt havde det mistet meget af
det kunstneriske.

Jacob

Fra : Jacob

Dato : 13-07-05 19:03

Jeg glemte lige de der onde dræber øjne du har fanget på hunden. de er godt
nok onde.

jacob

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-07-05 04:10

"Jacob"

> "-max-"
> >

> Hvad lavede du dog der ?

Jeg ku slet ikke få det til at funke den dag med mennesker,
men noget sku jo i kassen.

> jeg har lidt svært ved et se hvordan sådanne et billede tages. er det
> liggende på dunken eller ?

Ned i knæ og fyre den af med een hånd uden at kigge i søgeren,
hvis man er lidt koncentreret går det ofte godt.

> [...]
> mere end det ikke ødelægger resten af billedet.
> faktisk syntes jeg at horisontens og hundens hældning modvirker hinanden på

Ja jeg syns også hældningen funker, men smag og behag.

> [...]
> i billedet også. de hører ikke til.
> er dit focus punkt hundens snude ? for mig at se er det de teneste udover

Tror faktisk det er objektivet der skygger for flashen, selvom jeg havde
pillet modlysblænden af.. Fokus punktet er på snuden (bl22), men billedet
er ret rystet, dumt hva..

> men super godt billede. havde alt været knivskarpt havde det mistet meget af
> det kunstneriske.
>
> Jacob

Joh måske.. -max-

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 13-07-05 19:54

-max- wrote:
> Nogen gange er det ligegyldig hva man siger,
> man kan bare ikke få det smil frem.
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1565516

Hej Max

Det billed kunne jeg godt tænke mig at se i s/h istedet for i farver jeg
tror at, det vil understrege kompositionen endnu bedre end i farver og
især den lille hidsige terrie vil stå godt i s/h i det rå miljø den er
fanget i.

Tommy

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-07-05 04:12

"Tommy Hjorth"

> [...]
> tror at, det vil understrege kompositionen endnu bedre end i farver og
> især den lille hidsige terrie vil stå godt i s/h i det rå miljø den er

Det kan jeg prøve.. -max-