Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EF 70-300 mm f: 4,5-5,6 DO IS <?>
Fra : condrup.net

Dato : 09-07-05 17:18

Hej Gruppe.

Nogle som evt. har erfaringer med subj. Canon EF 70-300 mm f: 4,5-5,6 DO IS
? Jeg tænker specielt på det "nye" DO system, samt anvendelse og kvalitet.

Med venlig hilsen
Ole C.
www.condrup.net

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-07-05 18:44

In article <IMSze.100$Dm.82@news.get2net.dk>, condrup.net wrote:
> Hej Gruppe.
>
> Nogle som evt. har erfaringer med subj. Canon EF 70-300 mm f: 4,5-5,6 DO IS
> ? Jeg tænker specielt på det "nye" DO system, samt anvendelse og kvalitet.

Anmeldelserne jeg har set af dette objektiv er, at det er en del bedre
end 70-300mm slaveobjektivet, men ikke på L niveau. Til gengæld er det
lille og kompakt. Anbefales primært såfremt størrelse/vægt er vigtigt.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 09-07-05 18:51

"condrup.net" <admin@1234condrup.dk> wrote in message
> Hej Gruppe.
>
> Nogle som evt. har erfaringer med subj. Canon EF 70-300 mm f: 4,5-5,6 DO
> IS ?

Ja, det har jeg.

> Jeg tænker specielt på det "nye" DO system, samt anvendelse og kvalitet.

Jeg har tidligere skrevet lidt om det her i gruppen.
Søg på Google eller kig eventuelt her:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&selm=4262b0f9%240%2478283%24157c6196%40dreader1.cybercity.dk

Hvis det ikke hjælper dig, så spørg igen og måske kan jeg hjælpe.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : KNL DtP

Dato : 09-07-05 18:55

"condrup.net" <admin@1234condrup.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle som evt. har erfaringer med subj. Canon EF 70-300 mm f: 4,5-5,6 DO IS

The Luminous Landscape:
<www.kortlink.dk/luminous-landscape/vzm>

Fred Mirands:
<www.kortlink.dk/fredmiranda/vzk>

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : condrup.net

Dato : 09-07-05 23:21

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "condrup.net" <admin@1234condrup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Tak, jeg fandt selv fredmiranda..

Mvh Ole

Fra : Stig Linander

Dato : 12-07-05 05:57

I lørdags skrev Ole C. bl.a. ...

> Nogle som evt. har erfaringer med subj. Canon EF 70-300 mm f:
> 4,5-5,6 DO IS ? Jeg tænker specielt på det "nye" DO system, samt
> anvendelse og kvalitet.

Der er to artikler om netop dén linse (bl.a. sammenlignende test)
www.photo.net

Mange hilsner,

Stig.
--
Stig Linander | Farum - Denmark | http://www.linander.dk/stig/
The Ophiuchan | 55d49'N 12d21'E | mail: "Who am I?" on Home Page