Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tivoligarden..
Fra : Thomas H.

Dato : 06-07-05 21:16

Hej med jer.. :)

For lidt tid siden, da jeg var i tivoli, skød jeg jo en masse billeder. Så
sad jeg jo og kom til at kigge dem igennem her i dag, og fandt så det her..
syntes egentlig selv det er godt, men hvad syntes i ?

I kan se det her: http://www.togbilleder.dk/web/IMG_3160.jpg

Det kan muligvis virke mørkt på almindelige skærme, men her på min bærbare,
er det fint.

Med Venlig Hilsen
Thomas H.

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 06-07-05 22:16

On Wed, 6 Jul 2005 22:15:33 +0200, "Thomas H."
<condor-9NOSPAM@mail.dk> wrote:

Hej Thomas

>Det kan muligvis virke mørkt på almindelige skærme, men her på min bærbare,
>er det fint.

Herligt billede, man kan jo ligefrem se hvorledes koncentrationen
lyser ud af knægten

Og synes nu ikke det virker mørkt
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : John T.

Dato : 09-07-05 23:25

"Thomas H." <condor-9NOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I kan se det her: http://www.togbilleder.dk/web/IMG_3160.jpg
>
> Det kan muligvis virke mørkt på almindelige skærme, men her på min

Bragende godt Thomas, hvidt er hvidt og sort er sort ! Sådan !!
Hilsen
John