Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kabler og stik til Nikon
Fra : Bo Bjerre

Dato : 06-07-05 18:31

Hej,

jeg ser at prisen på kabler til fjernstyring etc til Nikon kameraer er
rene fantasier.

Er der nogen, der ved om det er muligt at købe stik i løs vægt til
rimelige priser. Jeg er elektronikmand, så det generer mig voldsomt at
give 700-800 kr for en stump ledning.

Bo //

Fra : Bo Bjerre

Dato : 06-07-05 18:36

Bo Bjerre wrote:

> Er der nogen, der ved om det er muligt at købe stik i løs vægt til
> rimelige priser. Jeg er elektronikmand, så det generer mig voldsomt at
> give 700-800 kr for en stump ledning.

Jeg er naturligvis også interesseret i hvilke ben, der bærer hvilke

Bo //

Fra : MS

Dato : 07-07-05 13:03

> Jeg er naturligvis også interesseret i hvilke ben, der bærer hvilke

Dur denne ikke? Eller var det F5 du har?

http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30101055&menuid=1583&level=2

/Max

Fra : Bo Bjerre

Dato : 07-07-05 21:36

MS wrote:

> Dur denne ikke? Eller var det F5 du har?
>
> http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30101055&menuid=1583&level=2

Nej, det er ikke en F5'er. Jeg er naiv nik til at tro, at stikket kan
købes i løs handel. Jeg har ikke problemer med at lodde kabler og
lignende sammen, så kunne jeg bare spare 500-600kr på en fjernbetjening
til et F5 kompatibel fjernbetjening...

Bo //

Fra : Max

Dato : 07-07-05 21:59

Hej Bo

> Nej, det er ikke en F5'er. Jeg er naiv nik til at tro, at stikket kan
> købes i løs handel. Jeg har ikke problemer med at lodde kabler og

Jeg skaffede engang en fyr nogle JST stik som han brugte til sådan
noget fjernbetjeningsudstyr. Jeg husker ikke præcist hvad type stik
det var, erindre dog at det var stik med mm. spacing, lidt usædvanlig,
men noget der er på vej frem. Ikke megen hjælp, men lidt.

Mvh Max