Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedbytning via internet
Fra : Erik DD

Dato : 05-07-05 16:42

Hej.
Jeg går og sysler lidt med at sætte indscanningerne af mine ca. 25 år gamle
billeder på internettet.
Ideen er, at gamle skolekammerater osv. skal kunne gå ind på et bestemt
websted og downloade/uploade deres gamle billederi en god kvalitet.

Jeg har indtil videre prøvet med en standard konto til ca. 10 dollarser om
måneden, på www.streamload.com , men havde overset, at de ikke tillader at
man deler kontoen med andre. Efter et døgn satte Streamload en prop i
hullet.

Nu kigger jeg også lidt på www.flickr.com , men inden jeg ligger mig fast på
noget, vil jeg gerne lige høre hvad i har af snedige tips mht. billedbytning
på nettet.

Mvh. Erik Daugaard

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-07-05 16:51

"Erik DD"
> [...]
> noget, vil jeg gerne lige høre hvad i har af snedige tips mht. billedbytning

Filesharing er det jo i realiteten, uha.. prøv "dk.edb.internet.udbydere.webhotel"
et hvert webhotel ville kunne bruges, Cliche har nu et på 3GB, men du mås
hellere snakke med dem om hvor meget trafik de tillader.. -max-

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 05-07-05 19:10

"Erik DD" <skrev
> [...]
> Ideen er, at gamle skolekammerater osv. skal kunne gå ind på et bestemt
> websted og downloade/uploade deres gamle billederi en god kvalitet.

http://fotopic.net/gallery/free/

Our free account comes with 250MB of storage space - that's enough for around
1,000 photos taken with a mid-range consumer digital camera. If you require more
storage but don't want the extra features associated with Premium you can simply
purchase one-off quota extensions to your account. These are charged in blocks
of quota, and can be purchased in capacities from 250MB upwards.

Eksempel:
http://thorkild.fotopic.net/c204223.html

Mvh
Thorkild Dalsgaard