Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
To hurtige spørgsmål
Fra : PJ

Dato : 05-07-05 15:22

Først angående compact flash hukommelses kortene.
Kan det svarer sig at købe et Sandisk ultra kort,
eller f.eks. et kingston Elite Pro, fremfor de alm. billige.
Og hvad er forskellen på de to ?

Kameraet er et Eos 350D.

Og hvilke sider er bedst, hurtigst, billigst til online foto
Fremkaldelse ?

Mvh
Per.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-07-05 16:05

"PJ"
> [...]
> Kan det svarer sig at købe et Sandisk ultra kort,
> eller f.eks. et kingston Elite Pro, fremfor de alm. billige.

http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007
her er en sammenligning af nogle kort - jeg bruger Kingston
fordi der er billige apacer er måske også værd at kigge på

> Og hvilke sider er bedst, hurtigst, billigst til online foto
> Fremkaldelse ?
>

> Mvh
> Per.

Bedst, hurtigst og billigst - det var dog et tåbeligt spørgsmål )
-max-

Fra : [HCS] 4000

Dato : 05-07-05 16:30

Hvis du ikke ligefrem skal fyre af i små byger, når du fotografere, er der
ingen grund til at købe hurtige kort.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Brian Lund

Dato : 05-07-05 19:34

> Hvis du ikke ligefrem skal fyre af i små byger, når du fotografere, er der
> ingen grund til at købe hurtige kort.

Enig, et godt argument for at købe highspeed er dog at overførslen fra kort
> PC (med USB2 kortlæser) går gevaldigt meget hurtigere :)

Kingston Elite Pro er billigt, så hvis man gerne vil have hurtig overførsel
så er det et godt valg!

Brian

Fra : Erik DD

Dato : 05-07-05 16:46

> Og hvilke sider er bedst, hurtigst, billigst til online foto
> Fremkaldelse ?
>

> Mvh
> Per.

Prøv på www.digitalshoppen.com
Det er Brugsens i sammarbejde med Fuji.
Startgebyr 20 kr. og 1 kr. pr. billede

Erik

Fra : PJ

Dato : 05-07-05 20:17

"Erik DD" <info@microsoft.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv på www.digitalshoppen.com
> Det er Brugsens i sammarbejde med Fuji.
> Startgebyr 20 kr. og 1 kr. pr. billede
>
> Erik

Takker for alle svarene !
Har så bestilt et 1gb kingston elite pro.

Og prøver digitalshoppen.com til min
søns fotoalbum. Er sikkert godt nok til ham.

Mvh
Per.