Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvis du har lyst til et kig?
Fra : Food_life

Dato : 04-07-05 16:41

http://mogens-petersen.photoblog.co.uk/

Kommentarer er meget velkom'ne!

MVH

Mogens

Fra : Gert Medom

Dato : 05-07-05 12:46

"Food_life" <noname@tdc.dk> skrev i en meddelelse
news:33mic191gpppjqrou8cof1pegh7956h8c5@4ax.com...
> http://mogens-petersen.photoblog.co.uk/
>
> Kommentarer er meget velkom'ne!
>
> MVH
>
> Mogens

Tak for kigget.

Jeg kan godt lide "vintervejr". Umiddelbart irriterede det mig at bilen
fyldte så meget i billedet, men ruden spejler jo på den anden side
snelandskabet. Billedet kan dog godt virke lidt "blegt".

"Helle" er en sjov og anderledes måde at tage et portræt på. "Portræt" har
en god vinkel, istedetfor at det altid er "ligepå og hårdt". Dog synes jeg
at personerne bagved distraherer og at de ikke tilfører billedet ekstra
værdi.

"Sejerø Havn" virker uskarp og lidt "ulden". Jeg tror at du skulle zoome
lidt mere ind på skibet og dets spejling og vælge lidt af det omgivende
fra?

/ Gert

Fra : Food_life

Dato : 05-07-05 14:17

On Tue, 5 Jul 2005 13:45:59 +0200, "Gert Medom"
<Gert.medom@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>"Sejerø Havn" virker uskarp og lidt "ulden". Jeg tror at du skulle zoome
>lidt mere ind på skibet og dets spejling og vælge lidt af det omgivende

Tak for kommentarerne

MVH

Mogens