Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Foto fremkaldelse
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 04-07-05 16:31

Hej med jer.

Kan det passe jeg har set et sted hvor man kan få fremkaldt sine

digitale fotos i kæmpe format??

Hvis ja hvor så??

På forhånd TAK !

Mvh Henrik

Fra : Jakob

Dato : 04-07-05 16:45

> Kan det passe jeg har set et sted hvor man kan få fremkaldt sine
> digitale fotos i kæmpe format??
>
> Hvis ja hvor så??

Øh, kan man ikke det i alle fotobutikker?!
Det er vel bare antallet af MP der sætter grænden - eller?

--
Hilsen Jakob

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 04-07-05 17:40

"Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev i en meddelelse

> Øh, kan man ikke det i alle fotobutikker?!
> Det er vel bare antallet af MP der sætter grænden - eller?
>
> --
> Hilsen Jakob
>
> Havde set et sted hvor det var online!
men hvor kan jeg bare ikke huske!

Mvh Henrik

Fra : Thomas

Dato : 04-07-05 17:44

Jeg har spurgt lidt omkring, og ingen vil lave A1 til rimelige penge.
Alt under kan fåes for rimelige penge. Pixum.com skal vist have 100,-
for en 70x55.

Thomas

Fra : Ole Pedersen

Dato : 06-07-05 16:00

Hej Henrik,

> Kan det passe jeg har set et sted hvor man kan få fremkaldt sine
> digitale fotos i kæmpe format??
> Hvis ja hvor så??

Det kan vi blandt andre... http://ditgalleri.dk
Afhængig af antal mpixel, kan vi lave op til 100 x 140 cm som enten plakat
eller maleri.

--
Ole Pedersen
www.ditgalleri.dk - en verden af plakater og malerier.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-07-05 21:02

"Ole Pedersen"

> Det kan vi blandt andre... http://ditgalleri.dk
> Afhængig af antal mpixel, kan vi lave op til 100 x 140 cm som enten plakat
> [...]

Hva faen laver du her Ole - det er ikke en reklame søjle,
det burde du vide, forøvrigt vidst ikke første gang.. -max-

Fra : Ole Pedersen

Dato : 07-07-05 08:22

> Hva faen laver du her Ole - det er ikke en reklame søjle,
> det burde du vide, forøvrigt vidst ikke første gang.. -max-

Jeg håber ikke, at mine indlæg bliver opfattet som ren reklame-posts, da jeg
udelukkende svarer på indlæg, hvor der spørges efter noget af det som vi kan
lave (og altid skriver klart og tydeligt, hvem jeg er og hvor jeg kommer
fra). Men jeg vil gerne høre folks mening om det er uhensigtsmæssigt at gøre
det? Svarene skulle gerne være så objektive som muligt (uden udtryk som
'super', 'fremragende' osv) og jeg snakker aldrig negativt om de andre
firmaer, der leverer det samme.

Hvad synes I andre her i gruppen? Er det forkert at svare på spørgsmål, selv
om man klart og tydeligt skriver hvem man er?

Fra : Ralph

Dato : 08-07-05 00:16

> Hvad synes I andre her i gruppen? Er det forkert at svare på spørgsmål,
selv
> om man klart og tydeligt skriver hvem man er?

Kan jeg ikke se. Du svarer jo på et stillet spørgsmål.
Hvad så med alle dem der svarer på spørgsmål som
"hvor i Tyskland kan man købe billigt fotogrej ?"
De laver jo også en slags reklame for et eller andet firma.
Og sender tillige med gode danske kroner ud af landet.
Når der så en gang ikke er flere fotoforhandlere i Danmark
så er det de samme mennesker der hyler højest. "Det er sgu'
også for dårligt..... " o.s.v.

Jeg synes roligt du kan fortsætte på den måde som hidtil.
Og det er så i øvrigt min personlige mening.

Mvh

Ralph

Fra : Jan Bøgh

Dato : 12-07-05 17:00

Ole Pedersen wrote:

> Hvad synes I andre her i gruppen? Er det forkert at svare på
> spørgsmål, selv om man klart og tydeligt skriver hvem man er?

Når det er et direkte svar på et direkte spørgsmål og ikke en kamufleret
reklame, hvor der svares 'ved siden af spørgsmålet' så det efterlader
indtrykket af at der blot er ledt efter en undskyldning for at bringe et
reklametrut - ja så synes jeg det er OK. Men balancen er hårfin, og faren er
at andre lader sig inspirere til at brøle med på en mindre sober måde end
den, du har brugt.

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 12/7/2005) knipserier fra Milano kan findes på

Fra : Bo Bjerre

Dato : 06-07-05 16:28

Henrik Sørensen wrote:
> Hej med jer.
>
> Kan det passe jeg har set et sted hvor man kan få fremkaldt sine
>
> digitale fotos i kæmpe format??
>
> Hvis ja hvor så??

jeg har brugt digiposter.de flere gange, og har været godt tilfreds

Bo //