Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt skud fra dagens tur
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 04-07-05 15:41

Taget ved Kaløvig slotsruin på djursland.

http://gallery.schreiber.se/thumbnails.php?album=5

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Michael Bothager

Dato : 04-07-05 16:01

Thomas Schreiber wrote:
> Taget ved Kaløvig slotsruin på djursland.
>
> http://gallery.schreiber.se/thumbnails.php?album=5

Hej Thomas

Nu siger du slotsruin, men jeg ser ikke noget slot, så jeg gætter på at
du siger det for at få lidt geografi på?

Selve billederne, så syntes jeg de er lidt flade i kontrasten, og
farvebalancen på de 3 billeder er også meget forskellige.

Jeg har ikke det store forhold til kite-surfing, så den del kan jeg ikke
udtale mig om. Men nr. 1 ville være fedt hvis du havde været nede og
ligge, så surferen kom helt fri af horisonten. Så ville vandet heller
ikke dominere så meget. OG er det ikke det det handler om med
kite-surfing, at få så meget luft under?

Nr. syntes jeg du skal beskære helt kvadratisk, og få ham så langt til
venstre som muligt, og helt ned i bunden med ham, altså en tættere
beskræring. Så fokuseres vi på hans udtryk, hans dynamik ved han er på
vej ud af billedet, og på en mere intens stemning ved at alt det
"rolige" vand er med i billedet. Også en lidt hurtigere lukkertid ville
være godt, så hans ansigte var skarpt.

Nr. 3 siger mig ikke rigtig noget, udover at de 2 pæle irriterer mig.

Hvad med at få en ewamarine pose, en badering og en hjelm og hoppe ud i
vandet til dem med en vidvinkel?

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 04-07-05 16:04

Michael Bothager wrote:
> [...]
> være godt, så hans ansigte var skarpt.
>
> Nr. 3 siger mig ikke rigtig noget, udover at de 2 pæle irriterer mig.

Tak for kritikken. Det er taget til efterretning. Det var slet ikke
meningen vi skulle skyde kitesurfere, men ligepludselig var de der bare
Kender intet til kitesurfing, og har derfor heller intet forhold til
kitesurfere. Aner ikke hvad der går ud på. Men farligt er det. Ene ene
af de to gutter der var derude idag, blev fanget af den meget kraftige
vind inde på land og slæbt 50m, hvis ikke mere, på røven over "stok og
sten". Det var vist ikke en særlig behagelig oplevelse for ham, og han
skulle da også ud i vanget bagefter og "køles af"

> Hvad med at få en ewamarine pose, en badering og en hjelm og hoppe ud i
> vandet til dem med en vidvinkel?

Jeg har det bedst på land

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : ab©

Dato : 05-07-05 08:28

> http://gallery.schreiber.se/thumbnails.php?album=5

Critical error - There was an error while processing a database query

Bare til din orientering.

ab

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-07-05 08:50

ab© wrote:

> Critical error - There was an error while processing a database query
>
> Bare til din orientering.

Ja det har jeg fundet ud Tak for info.

--
Thomas Schreiber