Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billige SD kort hvor ???
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 04-07-05 08:35

ja jeg har blivet træt af mit 128 mb sd kort.
og vil gerne have et støre et til vi skal på ferie.
hvorkøber i kortne henne ??
dk eller udlandet ???
nogle billige www sider hvor man kan købe sådan nogle kort ???

Thomas

Fra : Bo Bjerre

Dato : 04-07-05 09:03

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
> hvorkøber i kortne henne ??
> dk eller udlandet ???
> nogle billige www sider hvor man kan købe sådan nogle kort ???

kig på www.edbpriser.dk under foto

Bo //

Fra : ab©

Dato : 04-07-05 09:44

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse
> kig på www.edbpriser.dk under foto

Ikke alt er med på ovennævnte - jeg købte her til endnu lavere pris:

http://www.bob.dk/?group=1000&gruppeNummer=110&vareNummer=SD%2F512

ab

Fra : Richard

Dato : 04-07-05 10:41

ab© wrote:
> Ikke alt er med på ovennævnte - jeg købte her til endnu lavere pris:
> http://www.bob.dk/?group=1000&gruppeNummer=110&vareNummer=SD%2F512

Ved godt det ikke passer til fundatsen, men når køb og salg nu ofte
kommer op og låget er af æsken i denne tråd:

Pas på rodebutikken bob.dk, især hvis du skal bruge kortet hurtigt

Deres lagerstatus er upålidelig. En disk jeg bestilte fornylig, netop
fordi den var på lager, var det alligevel ikke. Og hvad værre var,
bob.dk kunne ikke bekræfte leveringsdato. På en lagervare!

Først da jeg klagede og ville afbestille, fandt de en og fremsendte den
med 1-2 dages forsinkelse. Iøvrigt sammen med et kabel, som deres
ordresystem tilsyneladende selv havde tillagt ved valget af den disk -
selv havde jeg ikke udvalgt endsige bestilt det. I telefonen lovede de
at fjerne den, men det gjorde de alligevel ikke...

Så vær forberedt på lidt af hvert, hvis du handler hos bob.dk

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Knud I

Dato : 04-07-05 18:10

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Ikke alt er med på ovennævnte - jeg købte her til endnu lavere pris:
>
> http://www.bob.dk/?group=1000&gruppeNummer=110&vareNummer=SD%2F512

den er nr 11 på edbpriser
36kr dyrerer end billigste
Mvh knud

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-05 18:41

On Mon, 4 Jul 2005 09:35:01 +0200, "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk>
wrote:

> [...]
>hvorkøber i kortne henne ??
>dk eller udlandet ???
>nogle billige www sider hvor man kan købe sådan nogle kort ???

www.compratec.com som er billige og hurtige til at levere. Kan varmt
anbefales.

Fra : Max

Dato : 05-07-05 07:27

Hej

> nogle billige www sider hvor man kan købe sådan nogle kort ???

SD kort er da efterhånden så billige at det kan være ligegyldig
hvor man køber dem, jeg syntes det er meget mere væsentlig
hvor gode de er, sikkerhed frem for pris, men savner noget
info om emnet, findes det ?

Mvh Max