Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
juni 2005
Fra : Ulf Pedersen

Dato : 03-07-05 14:36

Hejsa

Så er juni opdateret på min side

http://digifoto-nord.dk/coppermine/thumbnails.php?album=45
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : Michael Bothager

Dato : 04-07-05 15:47

Ulf Pedersen wrote:
> Hejsa
>
> Så er juni opdateret på min side
>
> http://digifoto-nord.dk/coppermine/thumbnails.php?album=45

Hejsa

En ordentlig håndfuld billeder der

De billeder jeg reagerer på er:

Aalborg Grand Prix 2005: jeg kan godt lide vinklen, og det at du har
kontakt med den hvide rytter, men hegnet, himlen osv. til venstre i
billedet er død vægt.

Open by Night - 03: Dejligt stemningsfuldt arkitektur billede.

Sunset: Også et godt miljø-billede, men lidt mere dynamik i forgrunden
(lidt dodge i ps) ville være godt for at få balancen på plads. SOm det
er nu er forgrunden for mørk. Resten af billedet har en fed balance og
stemning.

De andre billeder kommer indholdsmæssigt ikke rigtig ind på livet af mig.

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager