Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Størrelse på print
Fra : Michael Petersen

Dato : 01-07-05 18:55

Hej.

Jeg skal printe 2 foto's ud, som skal være 15x21 cm.
....hvormeget er det i mm ?

mvh...

Fra :

Dato : 01-07-05 19:32

"Michael Petersen" <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg skal printe 2 foto's ud, som skal være 15x21 cm.
> ...hvormeget er det i mm ?
>
> mvh...

Med fare for at jeg har regnet forkert, vil jeg mene resultatet bliver:
150x210 mm
Hilsen Henrik

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-07-05 19:52

"HØ" <hh@city.dk> skrev i en meddelelse

> Med fare for at jeg har regnet forkert, vil jeg mene resultatet bliver:
> 150x210 mm
> Hilsen Henrik
+++++++++++++++++++++++++

Det har du helt ret i . Eller 1 x 1½ træskolænge som vi siger på landet,
sådan rundt regnet
--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Petersen_Michael

Dato : 01-07-05 20:07

In news:42c58354$0$21464$ba624c82@nntp06.dk.telia.net,
Michael Petersen <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> Typed:

Davs navne broder

> Jeg skal printe 2 foto's ud, som skal være 15x21 cm.
> ...hvormeget er det i mm ?

Damn, min søn der går i 4. klasse ved at der er 10 mm på 1 cm. ;c)

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-07-05 20:10

> Damn, min søn der går i 4. klasse ved at der er 10 mm på 1 cm. ;c)

Hej navnebror :)
....ja, men jeg havde sgu glemt det :)

Jeg er ellers ret ferm til print af foto's, og gør det dagligt, men her til
aften, slog den bare klik ;)

Fra : Petersen_Michael

Dato : 01-07-05 20:33

In news:42c594d7$0$21457$ba624c82@nntp06.dk.telia.net,
Michael Petersen <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> Typed:

Hej Michael (nu lyder det som om jeg snakker med mig selv)

> ...ja, men jeg havde sgu glemt det :)
>
> Jeg er ellers ret ferm til print af foto's, og gør det dagligt, men
> her til aften, slog den bare klik ;)

Det er så ok, når du skal lave plakater er der 1000 mm på 1 meter

Fra : Simon Nielsen

Dato : 01-07-05 23:42

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> wrote in
message news:42c59a51$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Hej Michael (nu lyder det som om jeg snakker med mig selv)

> Det er så ok, når du skal lave plakater er der 1000 mm på 1 meter

HEHE. Kender godt selv problemet, jeg spurgte engang hvad dato det var, og
den dag jeg spurgte var min fødselsdag FLOVT

Mvh
Simon

Fra : Brizz

Dato : 02-07-05 03:46

> HEHE. Kender godt selv problemet, jeg spurgte engang hvad dato det var, og
> den dag jeg spurgte var min fødselsdag FLOVT

Som du også havde glemt var den dag

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 02-07-05 18:06

Simon Nielsen wrote:

> HEHE. Kender godt selv problemet, jeg spurgte engang hvad dato det var, og
> den dag jeg spurgte var min fødselsdag FLOVT

Minder lidt om den gang jeg spurgte min datter for 3'die gang hvad
klokken var. Jeg fik ordre på at skrive det ned, så jeg kunne huske det...

-nå, det har jo ikke noget med foto at gøre..

Bo //