Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Køb af nyt DSLR?
Fra : Michael

Dato : 30-06-05 09:12

Hej Gruppe

Jeg overvejer måske at købe et Nikon D-70 hos
Bingo foto, prisen er 7000 kr. incl. 18-70 objektiv.
Er det en Ok. pris?

Jeg vil helst købe i en dansk butik, gider ikke sende
kameraet til Tyskland hvis det går i stykker....

Findes der et bedre tilbud ien anden butik i storkøbenhavn?

Mvh.

Michael

Fra : Michael L

Dato : 30-06-05 10:49

Michael wrote:

> [...]
> kameraet til Tyskland hvis det går i stykker....
>
> Findes der et bedre tilbud ien anden butik i storkøbenhavn?

Jeg har selv haft rigtig gode erfaringer med Bingo foto for en uges tid
siden så dem kan jeg anbefale. 7000 kr lyder som en ganske fornuftig
pris her i DK selvom du sikkert kan spare få hundrede kroner et eller
andet sted. Men jeg vil da anbefale at vælge Bingo foto - Jeg fik dem
selv anbefalet for et stykke tid siden og de har ikke skuffet.

- Michael

Fra : Michael

Dato : 30-06-05 10:59

Michael L wrote:

> [...]
> andet sted. Men jeg vil da anbefale at vælge Bingo foto - Jeg fik dem
> selv anbefalet for et stykke tid siden og de har ikke skuffet.

Hej Michael

Takker for Dit svar, så kunne det godt tænkes at "man",
skulle besøge BF en af de nærmste dage

Michael

Fra : Brian Lund

Dato : 30-06-05 11:11

> [...]
> Er det en Ok. pris?
>
> Jeg vil helst købe i en dansk butik, gider ikke sende
> kameraet til Tyskland hvis det går i stykker....

Jeg mener bestemt at Nikon også har europa-garanti, dvs. hvis det går i
stykker sender du det bare til rep. i det land du bor i! - Uanset hvor i
europa det er købt.

Brian

Fra : Michael

Dato : 30-06-05 11:46

Brian Lund wrote:

> Jeg mener bestemt at Nikon også har europa-garanti, dvs. hvis det går i
> stykker sender du det bare til rep. i det land du bor i! - Uanset hvor i
> europa det er købt.
>

> Brian

Hej Brian

Jeg tror ikke Dansk Foto Agentur vil rep. kameraet hvis det ikke er
købt hos en Nikon autoriseret forhandler, men jeg er ikke sikker.

Michael

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 30-06-05 14:32

"Jeg tror ikke Dansk Foto Agentur vil rep. kameraet "

Om ikke andet kan man måske forvente en dårligere service, i forhold til dem
som har købt i DK.... bare et gæt.

--
Mvh.
Henrik (som også handler i tyskland, hvis der er penge spare...)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jakob

Dato : 30-06-05 11:48

In article <91e11$42c3c473$3e3d8579$4504@news.arrownet.dk>, geronimo@-
FORKERT-mobilixnet.dk says...

> Jeg mener bestemt at Nikon også har europa-garanti, dvs. hvis det går i
> stykker sender du det bare til rep. i det land du bor i! - Uanset hvor i
> europa det er købt.

Men Nikon DK kræver at du har fået udfyldt garantibeviset det sted hvor
kameraet er blevet købt, det skal man lige være opmærksom på. Da jeg fik
et kamera tilsendt fra TechnikDirekt var det ikke udfyldt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : ;o\)-max-

Dato : 30-06-05 14:06

"Jakob"

> [...]
> kameraet er blevet købt, det skal man lige være opmærksom på. Da jeg fik
> et kamera tilsendt fra TechnikDirekt var det ikke udfyldt.

En rigtig cliffhanger - hva skete der så du sendte det vel
tilbage og fik det udfyldt - grunden til de ikke udfylder det
er måske at du har 14 dages returret.. Bortset fra det så er
det et tåbeligt krav fra DFA. Faktura sammen med garanti
beviset, så burde den skid være slået sku man syns )-max-

Fra : Jakob

Dato : 30-06-05 15:45

In article <42c3ee17$0$18640$14726298@news.sunsite.dk>, max@amarzone.dk
says...

> En rigtig cliffhanger - hva skete der så du sendte det vel
> tilbage og fik det udfyldt

Næmmerli

> grunden til de ikke udfylder det
> er måske at du har 14 dages returret..

Ha, det havde jeg faktisk ikke tænkt på men selvfølgelig i den
sammenhæng giver det mening.

> det et tåbeligt krav fra DFA. Faktura sammen med garanti
> beviset, så burde den skid være slået sku man syns )-max-

Ja det virker ret latterligt. Når man har en kvittering kan der jo ikke
være så meget at være i tvivl om, hurra for bureaukratiet.. :0)

--
Venlig hilsen

Jakob