Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fra tilværelsen skyggeside.......
Fra : Gert Medom

Dato : 29-06-05 22:51

Idag fik jeg frisk luft på grovhavnen i Århus under den styrtende sol.

Bagved et fiskehus udspillede der sig en hård kamp om godbidderne.

http://www.megapixel.dk/vis/billede/340463/3//velbekomme_2_RJ-rs.jpg

http://www.megapixel.dk/vis/billede/340461/3//velbekomme_RJ-rs.jpg

Jeg viser ligeså meget billederne for at dele en oplevelse som for at få
kritik.

Med venlig hilsen

Gert

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 30-06-05 08:52

Gert Medom wrote:

> Jeg viser ligeså meget billederne for at dele en oplevelse som for at få
> kritik.

Talentløse knipserier... det er dælme lykkes dig, at finde den mest
rodede baggrund der kan opdrives...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Gert Medom

Dato : 30-06-05 09:36

> Talentløse knipserier... det er dælme lykkes dig, at finde den mest
rodede
> baggrund der kan opdrives...

Okay. Heldigvis ligger "gerningsstedet" godt ift min bopæl, så jeg kan
komme
derned en anden dag og gå lidt mere velovervejet til værks.

/ Gert

Fra : Ole Larsen

Dato : 30-06-05 10:47

Gert Medom skrev:
> [...]
> komme
> derned en anden dag og gå lidt mere velovervejet til værks.

Se, blot fordi NRE er faldet over din baggrund og kalder den rodet, er
det ikke givet at en "rodet" baggrund, forstået som en med mange
detaljer, nødvendigvis er dårligt. Det kunne jo være at hans visuelle
formåen ikke rækker til detaljer.
I aktuelle tilfælde er det lige før baggrunden "spiller med" i
sceneriet. Men også kun lige før. Den 1. er bedst.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 30-06-05 16:03

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Okay. Heldigvis ligger "gerningsstedet" godt ift min bopæl, så jeg kan
> komme
> derned en anden dag og gå lidt mere velovervejet til værks.

Du kunne jo også vælge at overse NRE's "talentløse" kritik, i hvert fald
indtil han lærer at behandle "kritik" på en mere sober og oplysende måde.

Men - det er jo nok for meget at forvente fra den side.

Se blot på hans hjemmeside om behandling og brug af genopladelige celler,
ikke bare "talentløs", men direkte fejlinformation/villedende og urigtige
oplysninger.

Just my two cent.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Gert Medom

Dato : 30-06-05 16:31

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
celler,
> ikke bare "talentløs", men direkte fejlinformation/villedende og

NRE´s normale taktik når han skal kritisere er at skrive "talentløst
knipseri". Det er jo lidt som en høre en pladespiller hvor pick-uppen har
sat sig fast. Denne gang er der dog en begrundelse for hvad der i følge
ham
er i vejen. Spørgsmålet er så om alle billeder behøver denne
velfriserethed
og rolige baggrund for at være passable. Jeg er ikke sikker, men det må
jeg
prøve mig frem til...

Nu er det meget langt fra, at jeg holder med NRE, men hvad har hans
hjemmeside om genopladelige batterier med dette at gøre?? Skulle vi ikke
prøve at holde os fra den type angreb. De fleste af os har vel lavet ting,
der var noget klampehuggeri, det har NRE også.....

Så har vi 4 cents.

Hilsen Gert

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 30-06-05 18:24

> [...]
>

> NRE´s normale taktik når han skal kritisere er at skrive "talentløst
> knipseri". Det er jo lidt som en høre en pladespiller hvor pick-uppen har

Enig.

> Denne gang er der dog en begrundelse for hvad der i følge
> ham er i vejen.

Ja for en gangs skyld.

> [...]
> prøve at holde os fra den type angreb. De fleste af os har vel lavet ting,
> der var noget klampehuggeri, det har NRE også.....

Det er absolut heller ikke noget jeg normalt begi'r mig af med, i modsætning
til NRE.

> Så har vi 4 cents.

Som hermed forhøjes til Sex cents

Fra : Frandsen

Dato : 30-06-05 14:21

> Jeg viser ligeså meget billederne for at dele en oplevelse som for at få
> kritik.

Det vækker minder om dengang jeg arbejdede for Irma på Avedøre Holme. Hvis
lågerne ikke blev lukket på containerne, så tog mågerne slagteriaffald. Det
er overraskende store knogler sådan en måge kan flyve afsted med, og ofte
tabte de dem