trådløst tastatur ?
Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 03-06-01 23:00

Er der nogen der har nogen forslag til et godt trådløst tastatur og
optisk mus til en G4 ?

MVH

Jakob H K

Fra : Ronty

Dato : 03-06-01 23:11

Logitechs nye mus er lidt for lækker....det er en firknaps trådløs optisk
mus.

Ronty

in article 1eugalh.eppfb3aqut5qN%jaggehk@ofir.dk, Jakob Højer Kristensen at

Fra : *nico*

Dato : 04-06-01 12:38

"Ronty" <ronty@samfundsnasser.dk> skrev i en meddelelse
> Logitechs nye mus er lidt for lækker....det er en firknaps trådløs optisk
> mus.
>

> Ronty

Er enig, har selv lige købt en til min PB-
Pris, 599 i Computercity

Nicolai

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 04-06-01 17:51

*nico* <npe@mac.com> wrote:

> "Ronty" <ronty@samfundsnasser.dk> skrev i en meddelelse

> Er enig, har selv lige købt en til min PB-
> Pris, 599 i Computercity

Kan også findes til 490 kr. på edbpriser.dk. (+ porto)

--
René

Fra : Stjernholm Media Com~

Dato : 05-06-01 12:28

> Er der nogen der har nogen forslag til et godt trådløst tastatur og
> optisk mus til en G4 ?

Jeg har købt et Macally iWebkey til ca. 1000.-. Det er godt nok med US
taster da man ikke kan købe det via Macally distributøren i DK.

Det virker meget fint og har også en mus indbygget.

Alternativet er logictec`s - men er det bare ikke FOR grimt ??

Jeg har en Microsoft intellimouse som fungerer fint - den er dog efter min
mening lidt for stor. Softwaren til musen er tilgængæld helt perfekt og man
udnytter derfor musen optimalt. Apples egen optiske pro mouse virker også
fint - hvis man kan undvære højre knappen....

Logitecs optiske mus er vildt fede - men softwaren STINKER!

Stjernholm