Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon powershot s2 is brugere makro mm
Fra : Stig Petersen

Dato : 27-06-05 05:57

Vil gerne i kontakt med brugere af dette kamera.
har især brug for tips vedr. makro og især supermakro
da det kun en gang er lykkedes at få "s" et frem.Alle
tips om makro-optagelser modtages med tak
mvh S. petersen menstrup60@os.dk

Fra : Henning

Dato : 27-06-05 09:08

"Stig Petersen" <menstrup60@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> da det kun en gang er lykkedes at få "s" et frem.Alle
> tips om makro-optagelser modtages med tak
Supermakro kan kun bruges i bestemte modes: "Film", "Mine farver", P, Tv, Av
og M.

Der er en fejl i manualen, du skal trykke og holde makroknappen en kort tid
for at få S'et frem.

mvh Henning

Fra : TDN

Dato : 27-06-05 16:14

"Henning" <Anders@nd.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Av og M.
>
> Der er en fejl i manualen, du skal trykke og holde makroknappen en kort

Og husk du ikke kan bruge supermakro på Auto, jeg plejer at bruge P på
programvælgeren. Den tager fede billeder i supermakro. Jeg er faktisk blevet
lidt bidt af at tage supermakro billeder. Nu mangler jeg bare at sætte mig
ind at få dybdeskarpheden med.

Mvh
Thomas