Tak til Mads Lie J. og Astrid Vest
Fra : R.N.

Dato : 03-06-01 22:21

Vedr. alt det der blomstrer efter Syrenerne:

Tak for ideen med Wigelia, den har jeg slet ikke tænkt på, men den er da
rigtig flot
især den med de røde blomster. Og den er jo ganske rigtigt rigtblomstrende.

Og tak til Astrid Vest for at minde mig om dronningebusken, som jeg næppe
kender,
men har set rage op over et plankeværk, blomsterne så godt nok flotte ud. Er
det ikke
een, der er sjælden her i Danmark??

Venligste hilsener

Elena

Fra : Astrid Vest Andrease~

Dato : 03-06-01 22:41

> [...]
> kender,
> men har set rage op over et plankeværk, blomsterne så godt nok flotte ud.

Nej, den er ret almindelig og kan erhverves for ca 60 kr. på enhver
planteskole. Har selv sat en sidste år, og regner med om et par år at kunne
gå under den og nyde blomsterne over mit hovede

Venlig hilsen
AstridVest

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 04-06-01 08:38

On Sun, 3 Jun 2001 23:40:46 +0200, "Astrid Vest Andreasen"
<astrid.vest@get2net.dk> wrote:

>Nej, den er ret almindelig og kan erhverves for ca 60 kr. på enhver
>planteskole. Har selv sat en sidste år, og regner med om et par år at kunne
>gå under den og nyde blomsterne over mit hovede

Husk at den bliver ret stor både i højden og især i bredden. Op til 4
meter på hver led, hvilket er noget mere end mange af de andre
havebuske.

--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk