Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Uoriginal vidvinkel til Canon S2?
Fra : Lars

Dato : 26-06-05 17:43

Hej

Findes der uoriginale vidvinkel forsatser til Canon S2 IS, syndes den
originale er lidt peberet?

mvh Lars

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0525-5, 25-06-2005
Tested on: 26-06-2005 18:42:58

Fra : ha

Dato : 26-06-05 19:39

Lars wrote:
> Findes der uoriginale vidvinkel forsatser til Canon S2 IS, syndes den
> originale er lidt peberet?

Måske har http://www.lensmateonline.com/ noget der kan bruges.
Send evt. en mail til Susan Doel, hun plejer at være særdeles
flink og hjælpsom, selvom du efterspørger noget de evt. ikke har
på "menuen".

/ha

Fra : Lars

Dato : 26-06-05 21:53

ha wrote:

> Måske har http://www.lensmateonline.com/ noget der kan bruges.

Hej

Takker, ja det ser jo bedre ud mht prisen. De kommer faktisk med en S2
konverter, som så kan bruges til de linser de sælger, her i juli måned.

Har aldrig ejet en vidvinkel, men har jeg ret i at at have hørt, at
kameraer kan have problemer med fokusering med de billige linser monteret?

mvh Lars

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0525-5, 25-06-2005
Tested on: 26-06-2005 22:53:16