Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nikon batteri
Fra : Brian Jensen

Dato : 24-06-05 21:38

Hej
Hvor kan man købe billige batterier til Nikon coolpix 8800 , jeg har brug
for et par stykker. Så det er lidt af en udskrivning at købe i foto
forretning.
Jeg har tjekket batterier.dk , men det ser ikke ud til at de har til denne
kamera.

Har før købt batterier på usa rejse, og har kunnet købe original Nokia
batterier til ca. halv pris af dansk pris. Hvorfor skal de så være så dyre i
dk ?

--
Brian

Fra : [HCS] 4000

Dato : 24-06-05 22:07

Prøv at se på
http://www.marktpoint.de/shop1/product_info_8.php?cPath=25_28_129&products_id=935
om ikke de har dem.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-06-05 22:12

Brian Jensen wrote:
> Hej
> Hvor kan man købe billige batterier til Nikon coolpix 8800 , jeg har
> brug for et par stykker. Så det er lidt af en udskrivning at købe i
> foto forretning.

www.edpriser.dk er god til mange ting - her finder den:

http://www.edbpriser.dk/listproducts.asp?ID=384&Parent=380&Producent=401&Line=1231&Model=23912

Om andre er billigere ved jeg ikke.

Men du har ret batterier.dk, billige-batterier.dk og batteribyen.dk har ikke
lige dette batteri - men stort set alle andre ?

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk