Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritiq ønskes
Fra : Gert Medom

Dato : 24-06-05 09:19

Hej Gruppe.

Eksamen er overstået med godt resultat, så nu er fotograferingen begyndt
igen

fra skovens dybe stille ro
http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=337161&kode=

Fra havnen.
http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=337163&kode=

Jeg hører gerne om ris og ros(er). Motiverne har været yderst
behjælpelige,
så evt. mangler skyldes fotografens manglende erfaring....

Mvh Gert M.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 24-06-05 09:36

"Gert Medom"
> Hej Gruppe.
>
> Eksamen er overstået med godt resultat, så nu er fotograferingen begyndt
> igen

Som forventet velsagtens - tillykke med det..

> fra skovens dybe stille ro
> http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=337161&kode=

Et flot billede.. En serie af disse kunne godt hænge på min væg.

> Fra havnen.
> http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=337163&kode=

Det rammer mig ikke så stærkt som det første

> Mvh Gert M.

Bare fortsæt det går jo fint.. -max-

Fra : Simon Nielsen

Dato : 24-06-05 12:17

Gert Medom wrote:
> Hej Gruppe.
>
> Eksamen er overstået med godt resultat, så nu er fotograferingen begyndt
> igen

Tillykke skal der lyde herfra.

> fra skovens dybe stille ro
> http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=337161&kode=

Lækkert, lækkert billede, det er bare et flot billede der sagtens kan
bruges til udstilling. Jeg arbejder selv på et sort/hvid udstilling lige
for tiden og et billede af denne art i S/H kunne godt passe ind i
serien, bortset fra at serien omhandler et mere trist emne

Hvor har du taget det billede henne?

> Fra havnen.
> http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=337163&kode=

Lidt mere kedeligt, men bestemt også et godt billede, det er fint at der
ikke er noget der forstyrer billedet.

> Jeg hører gerne om ris og ros(er). Motiverne har været yderst
> behjælpelige,
> så evt. mangler skyldes fotografens manglende erfaring....

Jeg syntes bestemt de er gode, keep up the good work

Mvh
Simon

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-06-05 12:55

Gert Medom wrote:

> fra skovens dybe stille ro
> http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=337161&kode=

.... jeg synes det er et uinteressant og talentløst knipseri.

> Fra havnen.
> http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=337163&kode=

.... det er en kompostorisk falliteklæring og et talentløst knipseri.

Jeg vil anbefale, at du går en tur på biblioteket, og låner en stor
stak bøger om fotografi for nybegyndere, melder dig ind i en
fotoklub, tager et kik på www.fotoskole.dk ...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 24-06-05 13:19

Genialt, absolut fantastisk, konstruktiv kritik uden sidestykke, nu ved vi
alle lige hvordan vi bliver bedre.

mvh. Henrik

Fra : ;o\)-max-

Dato : 24-06-05 13:33

"Henrik Rasmussen"
> Genialt, absolut fantastisk, konstruktiv kritik uden sidestykke, nu ved vi
> alle lige hvordan vi bliver bedre.
>
> mvh. Henrik

Originalt indlæg Er sikker på Gert finder dine ord
meget hjælpsomme og inspirerende Henrik.!!
Du kan gøre det bedre -det tror jeg på, ved feks.
at være et godt eksempel i stedet for et/en .....
...........fyld selv den tomme plads ud..... -max-

Fra : Gert Medom

Dato : 24-06-05 17:27

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at være et godt eksempel i stedet for et/en .....
> ..........fyld selv den tomme plads ud..... -max-

" vi vil ha´ Fre´" siger lægen (ove Sprogøe) i Matador. Det vil jeg også
gerne have istedetfor disse store metadiskussioner omkring, hvordan man må
/
kan omtale andres billeder. Jeg synes vi skal lukke metabutikken og
istedet
lægge energien der, hvor jeg går ud fra at vores fælles interesse er,
nemlig
fotograferingen! NRE har en skala og måde at udtrykke sig på. Jeg har en
anden og ;0)Max en tredje. Det ødelægger ikke min dag at det er sådan
eller
min interesse for at fotografere. Så må jeg snakke med min indre
bibliotekar
en af dagene og genfinde de relevante poster, der handler om foto for
nybegyndere

Fredagshilsen Gert

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 25-06-05 08:45

> [...]
> at være et godt eksempel i stedet for et/en .....
> ..........fyld selv den tomme plads ud..... -max-

Jeg gjorde mig meget umage med at være positiv, og jeg er enig i at Gert
sikkert blev lige så inspireret som jeg selv blev, da jeg læste indlægget
som jeg reagerede på.

..... du har helt ret, jeg skulle nok have undladt at reagere

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 13:31

> [...]
> bøger om fotografi for nybegyndere, melder dig ind i en fotoklub, tager et

Her kom jeg sgu til at grine! Faldt lige ned af stolen! Gert er
bibliotekar...eller næsten. Men det er da sikkert et godt råd, Niels

Mvh. Claus Petersen

Fra : Erling Hansen

Dato : 24-06-05 13:50

Gert Medom <Gert.medom@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=337163&kode=
>
> Jeg hører gerne om ris og ros(er). Motiverne har været yderst

I skoven er det dejligt billede. Stor kontrast, og samtidig taler den
til nogle følelser, man først lige må have check på.
På havnen er rent ud sagt kedeligt! Det kan godt være du faldt for de
lidt usædvanlige farvesammensætninger i motivet, men der er ikke meget
'message' i det. Hvis du havde leget lidt med det forhåndenværende tov
kunne du måske have sat lidt spænding/mystik i det. Umiddelbart og
banalt kunne det jo lægges ud så det gav associationer til en slange
eller sådan noget - der er vide rammer.
Mvh
Erling