Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En bette Beretta ;0)
Fra : Fif

Dato : 21-06-05 21:30

Hej.

Her er en af mine største passioner ;0)
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=156363

Det eneste der er gjort er saturation den ene og anden vej i henholdsvis for
og baggrund. Samt lidt kontrast hist og her ;0)

Ris og ros om det bette gevær er meget velkommen.

-Fif
Hvis ikke man spørger, må man blive hvor man er...!

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-06-05 22:04

Fif wrote:

> Ris og ros om det bette gevær er meget velkommen.

Tja... det squ noget knipseri med en rodet baggrund...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Fif

Dato : 22-06-05 05:55

> Tja... det squ noget knipseri med en rodet baggrund...
Hmm... jeg havde da både fejet fliserne og slået græsset ;0)
Ej... ka' godt se hvad du mener, jeg burde ha' flyttet geværet hen midt på
stativet så det og fliserne ikke kom med.

Takker for at jeg blev en erfaring rigere.

Ærbødigst
-Fif

Fra : Kenneth

Dato : 22-06-05 09:16

"Fif" <fiftoo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ris og ros om det bette gevær er meget velkommen.
>
> -Fif
> Hvis ikke man spørger, må man blive hvor man er...!

Det er et dejligt våben, lav nogle flere billeder (100 stk) tæt på med
sløret baggrund og vælg så de bedste 3 - 4 stykker og lad os se dem

/Kenneth

Fra : Fif

Dato : 22-06-05 21:07

"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> skrev i en meddelelse

> Det er et dejligt våben, lav nogle flere billeder (100 stk) tæt på med
> sløret baggrund og vælg så de bedste 3 - 4 stykker og lad os se dem
Jaa... du har helt ret, det er bare guf. Tror ikke jeg ta'r 100... meen
måske næsten 99 ;0)
Det er helt sikkert at det bliver ikke det sidste 'skud' herfra.

Takker for din tid.

-Fif

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 09:55

"Fif" <fiftoo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Her er en af mine største passioner ;0)
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=156363

Hovedmotivet står fint. Skarphed og kontrast er helt ok, men skyggerne på
kolben generer.
Stativet og baggrund er noget møg.
Så ud af stativet og tag det samme billede med en neutral ensfarvet/ pløret
baggrund.

Nogle af dine extra kunne være bedre, men de er alle lidt uskarpe (rystede?)
Metoden med skyd 100 og vælg 3-4 kan jeg i hvert fald ikke anbefale
Gert

Fra : Fif

Dato : 22-06-05 21:03

"Gert Nielsen" <gn_nospam.pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hovedmotivet står fint. Skarphed og kontrast er helt ok, men skyggerne på
> kolben generer.
Hmm... æhh det er vel ikke åretegningerne i træet du mener?

> Stativet og baggrund er noget møg.
Ja... det var en stooor misser jeg må ta' på mig (det sker aldrig igen ;0)

> Så ud af stativet og tag det samme billede med en neutral ensfarvet/
> pløret baggrund.
Helt sikkert, det bliver ikke det sidste closeup.

> Nogle af dine extra kunne være bedre, men de er alle lidt uskarpe
> (rystede?)
Tjaa.. var så letsindig at jeg troede mig god nok til at ta' både skud og
closeup. Men men men..! Det gik galt, kan ikke tage tæt på og langt fra ;0)
Så ka' jeg lære det, ka' jeg!

> Metoden med skyd 100 og vælg 3-4 kan jeg i hvert fald ikke anbefale
> Gert
Naa.. tror ikke jeg når op på 100 meen måske...

Tak for din tid.
-Fif