Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der nogen der skal have noget med fra T~
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-06-05 09:33

Hej,

Jeg bestiller nogle varer i aften. Hvis der er andre skal have noget fra
technicdirekt, kunne vi evt. dele porto.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

- The best way to kill a troll, is to ignore him.

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 21-06-05 09:48

jeg har netop fået varer leveret og fordi vi bestillte flere af samme vare,
reducerede TD stykprisen, så der burde være mere end kun porto at spare.

Mvh. Henrik

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-06-05 10:06

Henrik Rasmussen wrote:
> jeg har netop fået varer leveret og fordi vi bestillte flere af samme vare,
> reducerede TD stykprisen, så der burde være mere end kun porto at spare.

Ok. Hvor mange skal bruge en Tokina 12-24 med Nikon fatning?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Dav

Dato : 21-06-05 12:45

> Ok. Hvor mange skal bruge en Tokina 12-24 med Nikon fatning?

Surt show!
Har netop købt Tokina 12-24 - men til Canon.
God fornøjelse...
Dav.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-06-05 13:06

Dav wrote:
> Surt show!
> Har netop købt Tokina 12-24 - men til Canon.
> God fornøjelse...

Er du tilfreds? Har du evt. nogle pics?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Dav

Dato : 21-06-05 14:32

">
> Er du tilfreds? Har du evt. nogle pics?

Jeg er rigtig meget tilfreds. Synes den er super-anvendelig.
Tænker det blir min mest brugte brændvidde fremover. Jeg kan godt lide at
komme helt op i hovedet på folk, når jeg fotograferer.

Jeg har ikke noget sted at uploade. Og jeg ønsker ikke at registrere mig
nogen steder.
Vh
Dav.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-06-05 16:25

Dav wrote:
> Jeg er rigtig meget tilfreds. Synes den er super-anvendelig.
> Tænker det blir min mest brugte brændvidde fremover. Jeg kan godt lide at
> komme helt op i hovedet på folk, når jeg fotograferer.

Lyder godt.

> Jeg har ikke noget sted at uploade. Og jeg ønsker ikke at registrere mig
> nogen steder.

Fair nok. Kan du evt maile nogen til mig?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Dav

Dato : 21-06-05 16:58

> Fair nok. Kan du evt maile nogen til mig?

Har sendt dig et par stykker....

Fra : blue

Dato : 21-06-05 20:09

"Thomas Schreiber" <REMOVEnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Jeg bestiller nogle varer i aften. Hvis der er andre skal have noget fra
> technicdirekt, kunne vi evt. dele porto.

Har du bestilt?

Når du/I overfører penge til udenlandske konti, betaler du/I så modtagerens
omkostninger ved overførslen?

--
Malerier til salg
Mail vedr. pris

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-06-05 20:14

blue wrote:
> Når du/I overfører penge til udenlandske konti, betaler du/I så modtagerens
> omkostninger ved overførslen?

Jeg betaler altid med VISA, så det ved jeg ikke. Har ikke bestilt endnu.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : blue

Dato : 21-06-05 20:26

> Jeg betaler altid med VISA, så det ved jeg ikke.

Ok - jeg havde lige glemt, at TD tager imod VISA.

> Har ikke bestilt endnu.

Når der ikke er omkostninger til en bankoverførsel, så er det nok begrænset,
hvad jeg sparer, når varerne efterfølgende skal sendes til Albertslund. De
har ellers en relativ billig Sigma teleconverter.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-06-05 20:38

blue wrote:
> Når der ikke er omkostninger til en bankoverførsel, så er det nok begrænset,
> hvad jeg sparer, når varerne efterfølgende skal sendes til Albertslund. De
> har ellers en relativ billig Sigma teleconverter.

Fair nok.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-06-05 20:13

In article <42b865c7$0$735$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, blue wrote:
> "Thomas Schreiber" <REMOVEnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Har du bestilt?
>
> Når du/I overfører penge til udenlandske konti, betaler du/I så modtagerens
> omkostninger ved overførslen?

Jeg overfører 7 Euro ekstra (det højeste beløb jeg har hørt der er
blevet trukket), det er billigere end at betale modtagers omkostninger.
I Belgien opkræves modtager ikke.