Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-06-05 14:08

Så er der lidt nye billeder på flg. URL:
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_24_1of4.html

Kommentarer, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget
velkommen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Erling Hansen

Dato : 19-06-05 17:45

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Så er der lidt nye billeder på flg. URL:
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_24_1of4.html
>
> Kommentarer, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget
> velkommen...

To billeder tiltaler mig umiddelbart: Caprifolie 77.jpg - en usædvanlig
vinkel, og 'glorien' omkring bladkanterne er flot fanget selv om
kontrasten er stor. Det andet er den lille prinsesse guldhår i
'Vikingemarked 328'. Der er helt umiddelbar kontakt med hende og hendes
spørgende udtryk. Et billede der er skudt i rette brøkdel af et sekund.
Før eller siden duer ikke.
Mvh
Erling
PS. Resten er ret så almindelige.

Fra : Klico

Dato : 19-06-05 20:15

Knipserier der sikkert er gode nok hvis du selv kan lide dem...

-----
Klico

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 20-06-05 00:03

> Så er der lidt nye billeder på flg. URL:
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_24_1of4.html
>
> Kommentarer, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget
> velkommen...

2 billeder springer umiddelbart i øjnene som meget lækre:

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_himmel_skyer-28.html
og
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_vikingemarked-328.html

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-06-05 18:25

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Så er der lidt nye billeder på flg. URL:
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_24_1of4.html

Det ville vel være rimeligt at man kun lavede opslag for billeder som alle
har adgang til at se når man poster i en offentlig nyhedsgruppe? Du har for
nylig spærret af for undertegnede - og tidligere også for andre der har
tilladt sig at have holdninger der divergerer fra dine - i din webserver,
hvilket resulterer i en "403 Forbidden"-fejlkode. Da du gang på gang har
påstået ikke at bekymre dig om negativ kritik af dine fotografier, ser jeg
det som en meget besynderlig handling, grænsende til det infantile.

Da du hævder at have puttet mig i dit killfilter, er dette også sendt pr.
ebrev.

XFUT dk.admin.netikette

Med venlig hilsen,

Morten Wartou