Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan tester jeg for front- back fokus ?
Fra : Kenneth

Dato : 19-06-05 11:45

Er der en repeterbar fremgangsmåde som I benytter eler er det bare at stille
et par ensartede objekter op lidt fra hinanden?
Hvilken afstand skal det gøres I
Skal f være mindst mulig ved forskellige brændvidder

etc etc ??
/Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 13:39

Der findes et test skema.. Kan lige prøve at kigge efter det.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 19-06-05 13:49

"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> wrote in message
> Er der en repeterbar fremgangsmåde som I benytter eler er det bare at
> stille et par ensartede objekter op lidt fra hinanden?

Prøv http://md.co.za/d70/focus21.pdf

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 14:13

Der var den.. Det var den jeg har brugt.. Kan anbefales

Fra : Kenneth

Dato : 20-06-05 14:24

Tak skal I ha' - begge to - det vil jeg forsøge

/Kenneth