Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CD med Canon Digital EOS Solution Disk v9.~
Fra : Ukendt

Dato : 18-06-05 13:58

Jeg har lige modtaget et Canon kamera, hvor cd-en med "Canon Digital EOS
Solution Disk v9.1" er så skæv, så den kan ikke læses på hele 3 forskellige
cd-læsere.

Finder der en hjælpsom sjæl, der vil lave mig en kopi af denne cd og oplyse
mig et kontonummer, så overfører jeg en tak)

Med venlig hilsen - Per

Fra : zczc

Dato : 18-06-05 15:31

"Per Falkjær Jensen" <Pefa (at) mail punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
oplyse
> mig et kontonummer, så overfører jeg en tak)

Næppe.

Fra : Holst

Dato : 18-06-05 15:47

Per Falkjær Jensen wrote:

> [...]
>
> Finder der en hjælpsom sjæl, der vil lave mig en kopi af denne cd og oplyse
> mig et kontonummer, så overfører jeg en tak)

Kontakt forhandleren eller skriv til Canon og brok dig.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-06-05 17:08

Per Falkjær Jensen wrote:
> Finder der en hjælpsom sjæl, der vil lave mig en kopi af denne cd og
> oplyse mig et kontonummer, så overfører jeg en tak)

Det hele kan vist downloades fra Canons hjemmesider - så skal du bare selv
samle det på en CD.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Kenneth

Dato : 18-06-05 20:05

Jeg har en Canon digital solution Disk V. 10.0, den befinder sig i Kokkedal
Jeg aner ikke om indholdet er det samme som det du søger - den hører l 350D

/Kenneth

Fra : waal

Dato : 19-06-05 11:29

> [...]
>
> Finder der en hjælpsom sjæl, der vil lave mig en kopi af denne cd og
> oplyse mig et kontonummer, så overfører jeg en tak)

Hvis du griber knoglen og ringer til Canon Danmark bytter de den sikker uden
problemer. Jeg har prøvet det med et andet Canon kamera, og
erstatningsdisken lå i postkassen dagen efter

Michael