Shipmate navigator
Fra : Jesper Munk

Dato : 17-07-05 12:21

Hej NG.
Jeg har fået 2 disketter med positioner loaded fra en Ship mate navigator.
nu er problemet så at jeg ikke har noget program til at få åbnet filerne
med.
Jeg har heller ikke tilgang til en sådan navigator.
Er der nogen der har en løsning på det problem ?

Mvh Jesper Munk

PS: jeg havde ikke tænkt at skulle investere i en Shipmate navigator, af den
grund........

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 18-07-05 08:47

Har du prøvet at åbne filerne i notepad. Hvis du var heldig er de skrevet i
et alm. tekstformat.

/Marten