hjælp til diveplan
Fra : Ukendt

Dato : 06-07-05 19:17

Hej alle er der en der kan hjælpe lidt med opsætning og brug af DivePlan
http://www.diveplan.org/

?

hvordan skal det sættes op for at få nogle profiler der ligner GUE ?

hvordan får jeg sat det op så den bruger bar og meter istedet for psi og fod
?

mvh Morten

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 11-07-05 21:57

Morten Dall Darmer skrev i Message-ID:
<42cc1fff$0$83191$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

> hvordan skal det sættes op for at få nogle profiler der ligner GUE ?

Hvad vil det sige - ligner GUE? DecoPlanner bruger også Erik Bakers
gradientfaktorer, så det er helt det samme. DivePlan har envidere VPM.

Men færdiglavet DIR deko kan intet software hjælpe dig med.

> hvordan får jeg sat det op så den bruger bar og meter istedet for psi og fod
> ?

Dive settings? Du skriver ikke hvilken platform du bruger - så det er
svært at være specifik. Det står da også på websiden?

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-05 21:12

"Peter Fjelsten" <fjelsten@despammed.com> wrote in message

> [...]
>
> Dive settings? Du skriver ikke hvilken platform du bruger - så det er
> svært at være specifik. Det står da også på websiden?

veg bruger den på en nokia 6600 og sproget er dansk, MEN alt er i fod osv i
stedet for metter, og jeg kan ikke finde noget sted at sætte det op.

det er ikke rigtig let at finde hjælp når manualen er under konstruktion

mvh Morten

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 13-07-05 15:40

<42d4242c$0$86801$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

> veg bruger den på en nokia 6600 og sproget er dansk, MEN alt er i fod
> osv i stedet for metter, og jeg kan ikke finde noget sted at sætte det
> op.

Når du planlægger dykkene er der en combobox ("drop down") efter hvert
felt - her kan man skifte mellem meter og fod.