ang. finner (nybegynder)
Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 02-07-05 10:01

Jeg er meget ny inden for det her
så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe.
jeg vil gerne ha´ et par finder der passer til min fod, spørgsmålet er så om
de passer ?
jeg har kigget på dem her AQUALUNG CARAVELLE 42-43 BLUE ved scubastore
jeg har en lang smal fod, med en lav vrest, jeg passer de fleste løbesko
hvis de er snørret helt ind hele vejen op.

Jens

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 02-07-05 10:24

> [...]
> jeg har en lang smal fod, med en lav vrest, jeg passer de fleste løbesko
> hvis de er snørret helt ind hele vejen op.

Hov jeg mangler at skrive at det er til lidt snorkel/dyk fra stranden med en
våddragt fra netto, jeg har købt støvler, men jeg er lidt i tvivl om jeg
skal købe nogen finner med justerbar hæl, da jeg har læst at det er for
kluntet til fridykning.

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 23:09

"Jens S. Rasmussen" <J1S@Elbaekhus.dk(lav tallet om til ord)> wrote in
message news:42c65d1c$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> en våddragt fra netto, jeg har købt støvler, men jeg er lidt i tvivl om
> jeg skal købe nogen finner med justerbar hæl, da jeg har læst at det er

se jens, det er lidt svært at hjælpe dig med, for problæemet med finder er
jo at de skal passe, ville du købe et par sko uden at prøve dem først ?
er de forløse falder de af, er de for stramme får du ondt og krampe i foden.
er bladet for blødt kommer du ikke der ud af, er det for stift får du krampe
i læg musklerne osv osv. der er flere ting at tænke over når man køber
finder.

så jeg ville gå i en dansk butik og prøve dem, og finde et par der passer
til dit behov.

nåber det hjælper dig lidt.

mvh Morten

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 05-07-05 15:51

Du kan sagtens bruge hælrems finner til snorkling. Det er sikkert ikke
første valget hvis du er ude efter at slå fridykningsrekorder, men det er en
våddragt fra netto på den anden side heller ikke.

/Marten

"Jens S. Rasmussen" <J1S@Elbaekhus.dk(lav tallet om til ord)> skrev i en
meddelelse news:42c65d1c$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...