DYHL mc (vejby) -- LA` VÆR
Fra : JESPER STEN NIELSEN

Dato : 03-06-01 21:36

Hvis der er nogen der går og overvejer at køre deres mc til reparation hos
DYHL mc ( vejby ) så LAD VÆRE..
Jeg har haft min til rep. deroppe en gang. Hvilket resulterede i at min kåbe
fik en del ridser samt at den kørte endnu værre da jeg fik den retur... Der
er heller ikke nogen deroppe der kan køre mc,da ejeren har træben og
lærlingen er for ung..
HVORDAN FANDEN KAN MAN DRIVE ET MC VÆRKSTED UDEN AT DER ER NOGEN DER KAN
TAGE CYKLEN PÅ EN PRØVETUR..
Det er fandme sørgeligt ;-(

Fra : kim carlsen

Dato : 05-06-01 21:56

Vi er mange der får skruet oppe hos Dyhl mc og 99,99% af os er ganske godt
tilfreds med det der bliver lavet !!
Iøvrigt er der vist en længere historie bag Her. Jesper S Nielsen`s sure
opstød ik?

Kim Carlsen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-06-01 08:12

Hvad med at skrive hele historien som en anmeldelse til www.dmcn.dk. Så kan
DYHL også få lejlighed til at svare på tiltale ....

/A

Fra : mc-stup

Dato : 06-06-01 22:25

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) skrev:

> Hvad med at skrive hele historien som en anmeldelse til www.dmcn.dk. Så kan
> DYHL også få lejlighed til at svare på tiltale ....

Nemlig, det er god latin, at lade en angrebet få lejlighed til at forsvare
sig. Og så hedder den gode mand altså Dyel til efternavn, og jeg kender ham
som en god og hyggelig fyr, der har ry for et godt værksted - står også i
DMCN's anmeldelser - og så er Torben Dyel en af de få danske
mc-forhandlere/mekanikere, der selv kører mc og ikke er bleg for at blande sig
med to- og tre-hjulsfolket til hyggestunder i weekenden.

Hilsen

Stup
XS1100S (Der snart vender forhjulet mod den grønne ø i vest med fornuftigt øl
og whiskey, som jo sagtens kan bruges i regnfulde stunder.....)

Fra : Søren L Hansen

Dato : 06-06-01 23:09

"mc-stup" <mc-stup@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> XS1100S (Der snart vender forhjulet mod den grønne ø i vest med fornuftigt
øl
> og whiskey, som jo sagtens kan bruges i regnfulde stunder.....)

Ojoj. Kommer du forbi Belfast? Der har jeg en kammi der sikkert byder på et
glas for en lille tur bagpå, han savner nemlig sin Nimbus der står i depot i
DK

Søren

Fra : mc-stup

Dato : 07-06-01 22:18

Søren L Hansen skrev:

> [...]
> glas for en lille tur bagpå, han savner nemlig sin Nimbus der står i depot i

Ajtsch... Nix, desværre tillader tiden det ikke, men det ku' da ha' været hyggeligt....

Men pas på, der er andre danskere, som skal til FIM Rally i Irland, der kører
den vej, så måske kommer der andre og byder sig til for at glas eller to......

Stup
XS1100S

Fra : Mads Lund

Dato : 08-06-01 15:26

> [...]
kører
> den vej, så måske kommer der andre og byder sig til for at glas eller

Det var vores oprindelige plan at køre over Scotland og sejle til Belfast,
men der gik kludder i Hotel og færge bookningen, så vi ryger over Dublin
istedet.

Mads Lund
Ninja9RT, der også skal på den grønne ø til wet race.

Fra : Armand

Dato : 07-06-01 23:25

> Stup, XS1100S (Der snart vender forhjulet mod den grønne ø i vest med
> fornuftigt øl og whiskey, som jo sagtens kan bruges i regnfulde
stunder.....)

Ahhh!
Den grønne ø i det blå hav og sædvanligvis overdækket med grå skyer; men
hvor man får sort øl

--
Armand.

Fra : Ib Jensen

Dato : 10-06-01 21:30

> Ahhh!
> Den grønne ø i det blå hav og sædvanligvis overdækket med grå skyer; men
> hvor man får sort øl
>
> --
> Armand.
Åh, der bare så skønt. Først en forlænget weekend i Assen med RR og hele
ugen efter mørkt Irsk øl. Så kan sex være helt lige meget (Hun bliver
hjemme!)
Ib (som lader lidt forsigtigt op med at arbejde i Kbh. i nogle dage, selvom
han er i opsagt stilling, men de vil for første gange betale for
overarbejde Mærkeligt firma!

Fra : p.mariegaard

Dato : 11-06-01 22:43

Jeg synes i burde finde en ny tråd at fortsætte snakken under, set er squ
synd for Dyhl, den flinke mand, at den tossede overskrift blir ved at dukke
op
poul
fzr 600
serviceret hos dyhl, og det gav da pote i topfarten
Ib Jensen <ibjensen@post5.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g0li3$lgg$1@news.inet.tele.dk...