Porsche Carrera GT (Streetrace)
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-07-05 22:02

Hej gutter.

Netop hjemvendt fra en tur i det sydfranske, derunder Cannes, Antibes, Nice
og Monaco. I fredags på A8 mellem Antibes og Cannes mødte jeg en sort
Carrera GT på schweiziske plader (VD 500 000) der ville lege. Godt så,
udemærket klar over at jeg ville få stryg. --> Thumbs up. 3 - 2 - 1 GO!

Den rykker for vildt! Og den lyder sygeligt godt! den vræler helt
fantastisk. Egentlig har jeg aldrig haft meget tilovers for Carrera GT, og
selv været mere til Pagani Zonda og Ferrari Enzo. Men dette her var helt
vildt, stadig langt over 200 km/t rykker den imponerende!

Har desværre ingen billede/video med den sorte, men har en del andet fra
Monaco, bl.a. video med Enzo. - Hold øje med DBM.

-M
2005 BMW 325i E90

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-07-05 22:26

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote in

> Har desværre ingen billede/video med den sorte, men har en del andet
> fra Monaco, bl.a. video med Enzo. - Hold øje med DBM.

Har du mulighed for at poste på en hjemmeside eller ftp istedet for/sammen
med DBM ?

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : BJ

Dato : 18-07-05 00:17

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

KLIP

> Netop hjemvendt fra en tur i det sydfranske, derunder Cannes, Antibes,
> Nice og Monaco. I fredags på A8 mellem Antibes og Cannes mødte jeg en sort
> Carrera GT

Jeg ville nu hellere "rykke" lidt i en af de småbåde, der ligger yderst i
Antibe havn.

Så må du gerne beholde potten.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas

Dato : 18-07-05 08:38

> Jeg ville nu hellere "rykke" lidt i en af de småbåde, der ligger
> yderst i Antibe havn.

"Småbåde" - LOL. Vi har fået lov til at gå ind på det afspærrede område de
gange vi har været dernede. Den ene gang havde de i en af færgerne (en mere
korrekt betegnelse) åbnet for bagenden så man kunne se et stykke ind i
færgen. Man kunne så se at det bygget som en garage til bilerne. Man kunne
altså køre bilerne om bord og have dem med på turen. Foran færgen hodlt der
en Ferrari 550 Maranello.

De der "småbåde" kræver at der hele tiden render 10-20 mand rundt og
vedligeholder båden. Gad vide hvem der har råd til "småbåde" i den
størrelse - de er jo gigantisk store !?!? Den båd som Kimble lejede i 2000
til F1 GP er jo lille ifht. dem der ligger i Antibes havn!!
http://www.kimble.org/cgi-bin/pic?kimorg-20000603-191718.jpg,22120814.jpg

Sygt...

--
Thomas Krath

Fra : BJ

Dato : 18-07-05 11:28

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sygt...

Det er ikke sygt..

Tænk på den omsætning disse småbåde generer.

Vi har bl.a. et værft i Jylland som er leveringsdygtig i disse specielle
småbåde.

Det ville være mere sygt, hvis rigmændene blot lagde deres penge ned under
beduinteltbunden.

Tænk positivt..

PS: Er selv lige kommet hjem fra et ophold i Villeneuve-Loubet. Fy fassan
siger jeg bare .... 34 grader Celsius i skyggen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 18-07-05 10:28

> Jeg ville nu hellere "rykke" lidt i en af de småbåde, der ligger yderst i
> Antibe havn.

Tro mig, dem vil jeg også meget gerne cruise i :)

-M

Fra : BJ

Dato : 18-07-05 11:29

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tro mig, dem vil jeg også meget gerne cruise i :)

Bare få muligheden for at se dette overdådige kvalitetshåndværk indenbords
.... jep.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~