Hvilke fælge til en swift?
Fra : Pierre Roland

Dato : 17-07-05 21:17

Er der nogle der hved hvilke fælge man kan få til den nye Suzuki Swift,
gerne med link til en side med billeder.

Mange tak

Pierre

Fra : Mogens

Dato : 17-07-05 21:18

On Sun, 17 Jul 2005 22:16:57 +0200, "Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk>
wrote:

>Er der nogle der hved hvilke fælge man kan få til den nye Suzuki Swift,
>gerne med link til en side med billeder.

PÃ¥ Suzuki's web-side er det et helt batteri af muligheder:
www.suzuki.dk

Mvh Mogens...

Fra : Pierre Roland

Dato : 17-07-05 21:25

Dem har jeg set, men jeg vil gerne have nogle i 17"/ 18" med 205 dæk og der
er kun en i 17" som jeg ikke kan lide.

Pierre