så det er altså en pengemaskine og ikke si~
Fra : Christian

Dato : 16-07-05 18:12

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-07-05 18:33

Christian skriver:

> http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=602192

Den automatisk fartkontrol har ingen virkning, hvis der ikke _kan_
hjemdrives bøder - sådan er det nu engang. Man stiller op med gammedags
radar og kræver omgående betaling i stedet for......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-07-05 20:56

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> hjemdrives bøder - sådan er det nu engang. Man stiller op med gammedags
> radar og kræver omgående betaling i stedet for......

Med de penge kontrollerne giver i øvrigt burde det ikke være økonomisk
uoverkommeligt at inddrive bøder fra udlændinge. Men det vil jo koste
noget af statskassens profit på systemet.

Noget andet må vel være at systemet stoppes når det bruges til at stille
landets egne borgere dårligere end udlændinge.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,

Fra : JL

Dato : 16-07-05 20:32

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> wrote in message
> http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=602192