Hold k*ft hvor er den grim
Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-07-05 00:42

Her på vejen hjem fra første uge for "min" nye speditør kom jeg til at
sidde og observere bagenderne på en del af de biler der kørte forbi mig.

(Forenderne har jeg ikke så meget tid til at kigge efter, da jeg jo skal
holde øje med hvad fjolserne kan finde på)

Jeg blev enig med mig selv om at det, jeg for et par år siden døbte, UCC
(Ugly Car Competition) stadig lever.

Den første jeg bemærkede var denne:
http://www.chrysler.com/crossfire/features/photo_gallery/index.html
(12. felt viser bagenden)

Det kan da godt være den er praktisk, men køn er den ikke.

Så så jeg et par gange en Opel, men de vil ikke vise billeder af bilerne
bagfra. Men det var en sedan i Astra/Vectra størrelse.

Ikke fordi Bimmer og Merser kunne skam også være med i legen.

Så en 318 (et-eller-andet) med en bagende der ikke lignede andet jeg har
set på dem. Det var dog ikke denne:
http://www.auto-max.net/descargas/fotos/BMW_318i.jpg

Ved så ikke om det var en eller anden specialbygget model. For jeg kan
ikke finde noget der bare ligner hos BMW.
(Der er flere specialiteter hos:
http://www.auto-max.net/descargasfotos.html)

Og MB A-model er vist kommet med en ny bagende. Som de IMHO ikke er
sluppet så godt fra.

Men de skammer sig nok over den, for den er ikke til at finde et billede af.

Til gengæld så jeg denne her (Eller en ligesådan):
http://www.starlimos.de/preowned/h04d1.htm

Og så tog tankerne lige et nostalgisk flip, da en 4x4 kom forbi
medbringende en Fiat 850 Sports Coupe. Sådan en havde manden for 30 år
siden.
Desværre så den ud som om den havde stået i en lade de fleste af årene
siden den gang.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 16-07-05 07:49

> http://www.chrysler.com/crossfire/features/photo_gallery/index.html
> (12. felt viser bagenden)

Der er ikke andet at sige end: Den er amerikansk, if you can't do it smart,
do it big/ugly ;).

Det var dog ikke denne:
> http://www.auto-max.net/descargas/fotos/BMW_318i.jpg

Det ligner en Korea-pick-up med BMW bagende, håndværks mæssigt pænt lavet.
Men ser lidt "brian" ud ;).

> Til gengæld så jeg denne her (Eller en ligesådan):
> http://www.starlimos.de/preowned/h04d1.htm

Der er kun at sige: Amerika igen ;)

> Desværre så den ud som om den havde stået i en lade de fleste af årene
> siden den gang.

Det er måske godt det samme ;).

Fra : Sp@cey

Dato : 16-07-05 21:01

http://www.chrysler.com/crossfire/features/photo_gallery/index.html
> (12. felt viser bagenden)
>
> Det kan da godt være den er praktisk, men køn er den ikke.

Aah det er godt nok set MEGET værre!!

Mvh Kenneth
..

Fra : Per O.

Dato : 18-07-05 09:09

> [...]
> (12. felt viser bagenden)
>
> Det kan da godt være den er praktisk, men køn er den ikke.

Den er da betydeligt kønnere end alle typer af Toyota jeg kender! Den er nok
en smule retro, men den er da ikke bare grim som Toyotas biler.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-07-05 20:05

Per O. wrote:

> Den er da betydeligt kønnere end alle typer af Toyota jeg kender! Den er nok
> en smule retro, men den er da ikke bare grim som Toyotas biler.

Nu er det kun bagenden jeg snakker om i denne forbindelse. Ret meget
andet når jeg jo ikke når de kommer fisende forbi.

Og den må du medgive mig at den er mere speciel end køn.