lars@zulfo.dk
Fra : Djursland

Dato : 15-07-05 16:36

Hej
Jeg så din mail vedr forsikring.
Kan du forsikre min svogers bil, Pegeot 405 årg. 1994.
Han bor på Amager og er 68 år?
Og hvad vil det koste?
mvh
victor

Fra : Brizz

Dato : 15-07-05 23:54

Djursland wrote:
> Hej
> Jeg så din mail vedr forsikring.
> Kan du forsikre min svogers bil, Pegeot 405 årg. 1994.
> [...]

Det bedste svar får du nok ved at sende en mail direkte til ham isteddet
for her til gruppen

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Pilots without fuel are pedestrians

Fra : Non-Desperado

Dato : 16-07-05 07:05

"Djursland" <v517@hotmail.com> skrev:

>Hej
>Jeg så din mail vedr forsikring.
>Kan du forsikre min svogers bil, Pegeot 405 årg. 1994.
> [...]

I omegnen af fem skumfiduser, skulle jeg mene.

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Lars Jensen

Dato : 16-07-05 14:46

Djursland wrote:
> Hej
> Jeg så din mail vedr forsikring.
> Kan du forsikre min svogers bil, Pegeot 405 årg. 1994.
> Han bor på Amager og er 68 år?
> Og hvad vil det koste?

Det ved jeg ikke, det er ikke mig der er forsikringmand...

Jeg er egentlig heller ikke så vild med at min e-mail adresse er sendt
som emne :)

> mvh
> victor

Lars B