Riset bil
Fra : Jørgensen

Dato : 15-07-05 09:49

Hej alle

Jeg syntes at have hørt om et firma, som kan komme og fjerne riser på biler.
Er det ikke rigtigt, og har nogle et link.

MVH

Henrik

Fra : Janner

Dato : 15-07-05 10:25

http://www.chipsaway.dk/ har dog ingen erfaringer

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk

Fra : Psypher

Dato : 15-07-05 10:45

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev i en meddelelse
> http://www.chipsaway.dk/ har dog ingen erfaringer

De kan lave det meste men er ret dyre efter min mening.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 16-07-05 23:52

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> De kan lave det meste men er ret dyre efter min mening.>

Også efter min mening... Fik lavet en del ridser i min Corrado - ganske godt
tilfreds med resultatet. Men for god samme pris (3400) kan jeg få en total
lakering af dytten i Polen - derfor drager jeg sydpå i uge 36 (i forbindelse
med arbejdet) og få den lakeret for knap 4500....

Men som skrevet tidligere, hvis man har pengene, ja så laver Chipsaway et
ganske udemærket arbejde...

MVH Jan LP
VW Corrado

Fra : Psypher

Dato : 17-07-05 00:39

> [...]
> total lakering af dytten i Polen - derfor drager jeg sydpå i uge 36 (i
> forbindelse med arbejdet) og få den lakeret for knap 4500....

Okay, ikke dårligt, hvor lang tid vil det tage dem.

> Men som skrevet tidligere, hvis man har pengene, ja så laver Chipsaway
et
> ganske udemærket arbejde...

Lige nøjagtig også min erfarring, forespurgte på rep af en forkofanger i
plast
der var malet, den havde en lille flænge på max 5 cm, det skulle koste
2200+
moms, fik det lavet andet steds for 1200,-
--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-07-05 07:17

Jan Linnebjerg Pedersen skriver:

> [...]
> lakering af dytten i Polen - derfor drager jeg sydpå i uge 36 (i forbindelse
> med arbejdet) og få den lakeret for knap 4500....

Så må vi håbe at de gør det godt nok. Der er sku langt får at få
repareret en løber......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 18-07-05 16:13

> Så må vi håbe at de gør det godt nok. Der er sku langt får at få
> repareret en løber......
>
> Klaus

Tja - så får de den i hovedet igen... Har heldigvis fået fat i en autolaker
i samme by, som vores fabrik ligger i - derfor kommer jeg derned ca. en gang
pr md.... Og aftalen er, at jeg sætter bilen mandag morgen og henter den
igen fredag eftermiddag - fik endda tilbudt en lånebil... Men har en fra
fabrikken af... Så det er da service. Iflg. andre kollegaer er kvaliteten
helt på højde med hvad der laves herhjemme - hvis ikke højere...

Men jeg kan lige afslører noget mere om kvaliteten når jeg har fået det
lavet..

Fra : Knud Thomsen

Dato : 17-07-05 07:54

"J¸rgensen" <brakentorpREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

| riser

Hvad er det?

Knud

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-05 08:23

"Knud Thomsen" <knud.thomsenslet@dleteprivat.dk> skrev i en meddelelse

> "J¸rgensen" <brakentorpREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er det?

Man påtaler som regl ikke stavefejl på USENET.

--
Tom

Fra : Knud Thomsen

Dato : 17-07-05 09:57

news:42da0735$0$161| >

| Man påtaler som regl ikke stavefejl på USENET.

Er det en stavefejl? Hvordan skulle jeg kunne vide det? I min ordbog
er riser noget i retning af at sk¿lde ud eller påtale noget.

Knud

Fra : Brian

Dato : 17-07-05 10:03

Knud Thomsen wrote:

> Er det en stavefejl? Hvordan skulle jeg kunne vide det? I min ordbog
> er riser noget i retning af at sk¿lde ud eller påtale noget.

Hvorfor sp¸rger du så hvad det er ?

/Brian

Fra : Knud Thomsen

Dato : 17-07-05 10:16

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

| Hvorfor sp¸rger du så hvad det er ?

Fordi den oversættelse ikke passer ind i den øvrige del af sætningen!

knud

Fra : Brian

Dato : 17-07-05 10:25

Knud Thomsen wrote:

> Fordi den oversættelse ikke passer ind i den øvrige del af sætningen!

Så skulle du da have citeret hele sætningen, og spurgt til betydningen.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-05 10:56

> news:42da0735$0$161| >

> Er det en stavefejl? Hvordan skulle jeg kunne vide det? I min ordbog
> er riser noget i retning af at sk¿lde ud eller påtale noget.

det er "riDser i bilen" som skal fjernes

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-07-05 16:51