kØLER SKIFT
Fra : Fnuller

Dato : 14-07-05 18:31

Hej i gruppen. Jeg skal have skiftet køler i min passat fra 96. Der er ingen
påfyldningsstuds på selv køleren, hvordan gør man så. Fylder man bare alt
væsken i eksp. beholderen eller hva ??

Hilsen Jim

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 18:49

"Fnuller" <fidusmageren@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen. Jeg skal have skiftet køler i min passat fra 96. Der er
> ingen påfyldningsstuds på selv køleren, hvordan gør man så. Fylder man
> bare alt væsken i eksp. beholderen eller hva ??

ja

--
Tom

Fra : Mikkel Lund

Dato : 14-07-05 19:38

> [...]
> ingen påfyldningsstuds på selv køleren, hvordan gør man så. Fylder man
> bare alt væsken i eksp. beholderen eller hva ??

Hvor vil du ellers komme det hen?

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : Christian

Dato : 14-07-05 20:27

"Fnuller" <fidusmageren@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> ingen påfyldningsstuds på selv køleren, hvordan gør man så. Fylder man
> bare alt væsken i eksp. beholderen eller hva ??

husk at få luftet ud!...se efter en udluftnings skrue (hvis den er på
passat) som regel op ved varme apparatet.

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 06:40

Ja

> husk at få luftet ud!...se efter en udluftnings skrue (hvis den er på
> passat) som regel op ved varme apparatet.

Det er der ikke.

Den skal blot køres varm med varme apperattet på fuld varme.
Når den er blevet kold igen, kan det være nødvendigt at påfylde kølevæske
igen.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf