Lund Biler - Silkeborg
Fra : Brian

Dato : 13-07-05 19:38

Hejsa

Sad lige og stenede lidt på bilbasen, hvor jeg så fandt
http://www.lundbiler.dk/ - nogen med kendskab til dem ?

Måske jeg bare er paranoid, men har flertallet af deres biler ikke kørt
utroligt få kilometer ?

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-05 19:48

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.lundbiler.dk/ - nogen med kendskab til dem ?
>
> Måske jeg bare er paranoid, men har flertallet af deres biler ikke kørt

Nu du siger det, så er det påfaldende så få Km mange af bilerne har kørt.

Kunne da være sjovt om de tidl. ejere kunne bekræfte rigtigheden

--
Tom

Fra : Lars Frandsen

Dato : 13-07-05 20:12

> "Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nu du siger det, så er det påfaldende så få Km mange af bilerne har kørt.
<snip>

Han er da "bare" kommet til at bytte rundt på Km og pris!

Min yndling er denne:
http://www.bilinfo.dk/visitkort/visitkort1/visbil.asp?ID=261900608

18000 km på 14 år!!!
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-05 20:23

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> <snip>
>
> Han er da "bare" kommet til at bytte rundt på Km og pris!

> [...]

Det giver 1300 Km / år ~ 100 Km / mdr ~ 3,6 Km / dag
Hold k*** den må jo næsten have fabriksolien i motoren endnu

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 13-07-05 20:50

Lars Frandsen wrote:

> [...]

Så er det ikke bare mig, det er galt med....

Der er da Km. garanti på den

/Brian

Fra : martin r

Dato : 14-07-05 12:34

hmm sidder bagenden ikke lidt mærkeligt, hvis man kigger under vonstra
baglygte i samlingen?

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 13-07-05 21:27

> Nu du siger det, så er det påfaldende så få Km mange af bilerne har kørt.
>
> Kunne da være sjovt om de tidl. ejere kunne bekræfte rigtigheden

Man vil tydeligt kunne se på sliddet at interiør, komponenter i undervognen,
mængden af skidt i motorrummet etc., om bilen har mange flere km. på loggen.
Men det ser mistænkeligt ud, han er da også blevet debatteret på VAGcars.

Fra : JS

Dato : 14-07-05 12:43

> [...]
> http://www.lundbiler.dk/ - nogen med kendskab til dem ?
>
> Måske jeg bare er paranoid, men har flertallet af deres biler ikke kørt

Den er meget god denne her:
http://www.bilinfo.dk/visitkort/visitkort1/visbil.asp?ID=261900543

"Forbehold for tastefejl". Det har jeg sgu aldrig set før

Fra : Robert Piil

Dato : 14-07-05 13:47

On Thu, 14 Jul 2005 13:43:20 +0200, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

>Den er meget god denne her:
>http://www.bilinfo.dk/visitkort/visitkort1/visbil.asp?ID=261900543
>
>"Forbehold for tastefejl". Det har jeg sgu aldrig set før

Faktisk står der jo: "forbehold for taste fejl", hvilket det ikke
bliver mindre morsomt af.
--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Christensen

Dato : 14-07-05 17:44

> Faktisk står der jo: "forbehold for taste fejl", hvilket det ikke
> bliver mindre morsomt af.
> --

*ROTFL*

/f christensen