Rust i forsikringsskade?
Fra : Peter

Dato : 13-07-05 12:33

For knapt et år siden fik jeg lavet forsikringsskade.

Efter en parkeringsskade fik jeg rettet hjørnet på bilen op, og fik
lakeret bagskærmen.

Mindre end et år efter er der kommet tydelige rustpletter hele vejen i
skærmkanten.

Anser i dette som normalt, eller er det dårlig forberedelse fra
autolakererens side?

Er det noget jeg bare skal finde mig i, eller har jeg ret til at få
lavet det om?

Peter

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-07-05 13:05

Peter skriver:

> Mindre end et år efter er der kommet tydelige rustpletter hele vejen i
> skærmkanten.

Rettede de i skærmkanten ?

Er det galt andre steder på bilen ?

> Anser i dette som normalt, eller er det dårlig forberedelse fra
> autolakererens side?

Kommer an på bilens alder stand osv.

> Er det noget jeg bare skal finde mig i, eller har jeg ret til at få
> lavet det om?

Hvis det kun er den skærm og det kun er der, hvor maleren har haft
fat, så tag hold i maleren og spørg ham.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe