ABS Diagram til Galant
Fra : DirectX

Dato : 13-07-05 10:24

Hejsa

DEr skulle vel ikke være nogen med at EL diagram over ABS systemet på en
Mitsubishi Galant GLS fra 1991
Eller nogen der kender en URL med data til denne model

På forhånd tak

Mvh
C@ss

Fra : Clarke

Dato : 14-07-05 08:12

Jo jo, du skriver: Mitsubishi Galant GLS fra 1991
Men er det en: 1,8 eller 2.0. Hvilken måned i 1991, da de skifter model midt
på året.

Flere detalje så kan det være jeg kan hjælpe.

Fra : DirectX

Dato : 14-07-05 09:39

Så vidt jeg husker er det samme ABS system i de 2 biler du nævner, der
kommer først en anden box i bilen i slutningen af 91 starten af 92...
Så hvis du ligger inde med at diagram til en "Bil" fra 1991 vil jeg meget
gerne se

Mvh
C@ss