SAKSKØBING HOTEL
Fra : JENS FOGH

Dato : 03-06-01 21:01

Ja så er den første gang overstået på hotellet. Fint nok, men vejret var
ikke med os og touring nyt havde klokket i det, men om en måned prøver vi
igen. MEN MEN nu har vi vedtaget for alles skyld at det bliver anden søndag
i hver måned fra kl. 12.oo prøv deres buffet, den var god.
Morten regner med anden søndag fremover.
Hilsner Jens Fogh

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 04-06-01 22:03

Hejsa Jens

FLOT så har vi alle søndage belagt, som skrevet tidligere
NU begynder det sku at ligne noget. Jeg vil give dig ret
vejret var IKKE med jer, selvom det holdte tørt her i
kbh.området - forhåbentligt er vejrguderne med os ALLE
i juli mdr. - hmmmm er så småt ved at gøre klar til
swedisch bikermeet i weekenden og vejret lover sku ikke
alt for godt - nå pyt en rigtig biker trodser vel vejret. VI
ses i Sakskøbing 2 søndag i Juli.
MVH
fra en lollik
JEK

JENS FOGH <jensfogh@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:wQwS6.370$cf7.6015@news.get2net.dk...

Fra : Bo Thomsen

Dato : 04-06-01 22:19

> VI ses i Sakskøbing 2 søndag i Juli.

det er måske bare noget skidt at det er samme dag som træf på toppen
slutter.
og jeg er desv. på arb. den dag
mvh
Bo Thomsen